Pagrindinis diskusijų puslapis » KARTONAS » Kartoninė aviacija

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:24
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
masius rašė:
Sveiki, štai atėjo ir mano eilė suklijuoti bent vieną meserį. Iš pradžių dairiausi į kitų leidėjų modelius, tačiau užsukęs į Modelio parduotuvę ir pamatęs šį leidinį nesusilaikiau. Leidinys susideda iš 3 A4 lapų su detalėmis, vieno su karkasu ir keliais brėžiniais, taip pat beveik trys puslapiai su brėžiniais. Pats žurnalas nėra labai geros kokybės, gana prastas popierius, tačiau netepus Capon'u atrodo šiek tiek pasitaisė, tačiau atsirado kitas nemalonumas, atrodo, kad Capon'as kažkaip sugebėjo atitirpinti spaustuvės dažus ir jais paspalvinti visą leidinį :evil: , tai ypač matosi ant baltų modelio vietų (vokiškojo kryžiaus) :( Nepaisant to, žurnalas atrodo neblogai, galima surinkinėti paprastesnę ir sudėtingesnę versijas, nebūtinos detalės pažymėtos mėlynai, taip pat galima uždara kabina, be interjiero.


Dabar truputi apie patį lėktuvą.

Kai buvo sukurtas Daimler-Benz DB 605 variklis, nuspręsta sukurti 109-tojo G seriją. Pradžioje Bf 109 G atrodė labai panašiai, kaip Bf 109 F-4 ir net turėjo tą pačia ginkluotę. Jau pirmuose G serijos lėktuvuose pasirodė pirmieji išsipūtimai, nes kompresorinis DB 605 variklis buvo didesnis už savo brolį, be to pradedant G-5-uoju, visi lėktuvai turėjo galingesnę ginkluotę ir didesnius stabilizatorius.
Bf 109 G-6 buvo labiausiai gaminama 109-ojo versija, jis taip pat turėjo labai gerą ginkluotę: virš variklio du MG 131 automatai, pro propelerio ašį šaudė MK 108, po vieną MG 151/20 ant sparnų.

Sparnų plotis: 9,92 m
Ilgis: 8,94 m
Maksimalus greitis: 525 km/h palei žemė ir 650 km/h 7km aukštyje
Maksimalus pakilimo aukštis: 12,2 km
Variklis: Daimler-Benz 605 A (1475 AJ)
Skrydžio nuotolis: 550 km


Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

P.S. ieškodamas info apie šį meserį aptikau gana neblogą puslapį apie Messerschmitt Bf 109 versijas


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
masius rašė:
Po visos dienos krapštimosi su mažomis detalėmis pagaliau užbaigiau piloto kabiną ir pradėsiu fiuzeliažą. Už nuotraukų kokybę labai nepykit, nes fotografuota su telefonu, kita savaitę gausiu fotoaparatą, bus geriau. Kritika, pastebėjimai ir pasiūlymai labai laukiami, vis dėl to, tai pirmasis modelis :)

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
masius rašė:
pasibaigė vasara, prasidėjo mokslo metai, atsirado liko modeliavimui :D
pristatau beveik dviejų mėnesių darbą:

gaila nepavyko išlaikyti geometrijos, nors projektavimas gana geras

Paveikslėlis Paveikslėlis

sparnai

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

priekinės dalies pradžia

Paveikslėlis Paveikslėlis

kadangi labai nemėgstu gaminti tokių detalių, kaip šautuvai ar šasi, tenka imtis improvizacijos, tad klausimas jums, kuris kulkosvaidis atrodo geriau: kairysis ar dešinysis?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
arturasknasas rašė:
Neprastas darbas, masiau, žiūriu ir prisimenu kaip viskas vyko mano atveju darant šį gražų modelį iš skanuoto failo. Kadangi esu šiek tiek priekyje tavęs su progresu tai stebėsiu procesą ir lauksiu galutinio rezultato, o paskui manau patalpinsiu savo darbą ir bus įdomu palyginti. Gaila neturėjau laiko rodyti viso proceso etapais, bet pabaigą pasistengsiu parodyti detaliai. Taigi sėkmės darbe...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Donatas rašė:
Dėl pirmo modelio tai dirbi labai gerai, o ir trūkumus pats kritiškai įvertini. Dėl detalizacijos - ar prastinti ar ne - tai manyčiau, kad labai tingint galima nedaryti tų ddetalių, kurios iš pirmo žvilgsnio nesimato, pav. smulkios kabinos vidaus detalės ar variklio detalės, esančios po gaubtu. O šitie kulkosvaidžiai labai ant akių, ir tas kuris sudėtingesnis labai priduoda modelio išvaizdai tikroviškumo. Aš tai tokių kulkosvaidžių centre dedu medicininės adatos buką galą, ir tada aiškiai matosi, kad tai tikrai vamzdis, o ne koks pagalys.
Sėkmės tau toliau.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
masius rašė:
Ačiū už gerus žodžius :) dėl adatos, gera idėja, kokio maždaug dydžio (skersmens) ji turėtų būti arba kokios kubatūros švirkštui skirta?

Kol kas didžiausia problema su kuria susiduriu yra ties karkaso detalėmis įdumbanti apkala, nuotraukose nesimato, bet realybėj labai negražiai atrodo

Paveikslėlis

turiu minti, kad taip gali būti dėl lipalo, tačiau naudojimas mažesniais kiekiais ne ką tepadėjo


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:26
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Lapinas rašė:
O tai tada tu karkaso formerius apšlifuok su švitriniu popieriumi :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:26
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
masius rašė:
ir kaip tai padės, nes pašlifuoju truputi, kad lygiau būtų

Edit: užsipirkau švitrinio, dabar galesiu šveisti, kiek patiks :D


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:26
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
masius rašė:
po šio posto, supratau daromas klaidas, labai ačiū, Geris :)
Gal gali plačiau apie tuos CA klijus, nes forume rasti nepavyko
Kas dėl laisvų formerių, tai kelis kartu buvau "nudegęs", kai pradėjįs klyjuoti pastebėdavau, kad jie gerokai per maži (lieka net iki 1mm tarpai), nors iškirpti pagal liniją.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Kov 2014 22:26
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Gyveni ir mokaisi. Tempiamas popierius, prieš plyšdamas, ilgėja, o klijai (PVA tipo) popierių šiek tiek sudrėkina ir leidžia dar daugiau temptis neplyštant. Aš irgi esu perėjęs per tai. Nemanau, kad reikia keisti klijus, reikia mažinti karkaso ir negrūsti per jėgą.


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007