Pagrindinis diskusijų puslapis » KARTONAS » Kartoninė aviacija

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Vas 2016 17:04
  


Užsiregistravo: 07 Sau 2016 16:27
Pranešimai: 139
Taip. Tiesiog buvau primiršęs. Senai jau besu ką nors iš aviacijos klijavęs, laivyną klijuodamas tokių kažkaip nepastebėdavau, nes kartais būna prie pačios detalės nubrėžta balta juosta.


Paskutinį kartą redagavo widma 21 Vas 2016 16:11. Iš viso redaguota 1 kartą.

          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 20 Vas 2016 19:44
  


Užsiregistravo: 12 Geg 2013 11:54
Pranešimai: 366
O man vat kyla klausimas: ar špantai (formeriai) buvo pastorinti kartonu?. Labai jau panašu, kad jie įklijuoti tokie, kokie yra žurnale.

Tai tiek


Paskutinį kartą redagavo Pranas Sungaila 20 Vas 2016 21:24. Iš viso redaguota 1 kartą.

          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 20 Vas 2016 20:57
  


Užsiregistravo: 07 Sau 2016 16:27
Pranešimai: 139
Vat atėjo Pranas ir iš karto uždavė teisingą klausimą...
Greičiausiai kad ne, galėjo būti ir šiek tiek per dideli iškirpti, paliekant juodą liniją. Gal dar ir suklijuoti ne per ašį, todėl taip ir nesueina... Čia jau tik pats modelio surinkėjas gali pasakyti.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 20 Vas 2016 23:16
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Gru 2013 20:25
Pranešimai: 45
Miestas: Panevezys
Pranai, widma - formeriai storinti nebuvo, tačiau kirpti tiesiai, nepaliekant linijų, ar dar kokių tai iškilimų, o ir klijuoti per ašį.. Kaip tik pereinu prie kitos detalės gamybos, tad pabandysiu pastorinti formerius. Kokio storio turėtų jie būti? Ar tiesiog užtenka paklijuoti juos ant kiek storesnio kartono?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 21 Vas 2016 02:10
  


Užsiregistravo: 07 Sau 2016 16:27
Pranešimai: 139
Šiaip tai turėtų būti instrukcijoje parašyta ar pažymėta ant kokio kartono papildomai klijuoti reikėtų. Bet manau klijuodamas ant 1 mm kartono neapsiriksi.
Aišku, geriausiai į tai atsakytų Pranas.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 21 Vas 2016 13:30
  


Užsiregistravo: 12 Geg 2013 11:54
Pranešimai: 366
Deja, šios leidyklos modeliai "griešijo' tuom, kad juose tekstinės instrukcijos iš viso nėra, o ir grafinė nėra pati aiškiausia. Dabar po ranka neturiu nė vieno jos leidinio - reikėtų į rūsį nusileisti - bet atrodo, kad apie pastorinimą kartonu ten užsimenama bendruose surinkimo brėžinukuose. Tiesa, apie storį nieko nesakoma, bet, manau, kaip rašė "widma", 1 mm turėtų pilnai pakakti. Patarčiau, jei dar eina, atsargiai išardyti ir pirmus liemens sektorius. Ir viską vėl surinkti, pastorinus špantus 1 mm kartonu. Vaizdelis tikrai atrodytų geresnis. Mano būrelyje kažkada vaikai suklijavo 3 - 4 šio sraigtasparniomodelius. tai, atvirai pasakysiu, sutapimas buvo blogas tik variklių priekinėje dalyje.

Tai tiek


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 21 Vas 2016 13:39
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Gru 2013 20:25
Pranešimai: 45
Miestas: Panevezys
Taip, instrukcijose yra užsiminta apie paklijavimą ant storesnio kartono. Nieko kito nelieka, kaip tik mėginti storinti formerius. Ką ir bandysiu daryti. Leisiu viską vėl dalimis.. Grįšiu jau su atnaujinimu.. Ačiū, už patarimus.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 21 Vas 2016 16:13
  


Užsiregistravo: 07 Sau 2016 16:27
Pranešimai: 139
Lauksim rezultatų... Sėkmės. Svarbiausia neskubėk...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Vas 2016 17:53
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Gru 2013 20:25
Pranešimai: 45
Miestas: Panevezys
Sveiki sveiki! Grįžau su perklijuotu fiuselažu. Vaizdas šiek tiek manau pagerėjo, bet iki tobulumo toli. Nemaniau, kad formerių storinimas yra būtinas modeliavime. Jeigu būčiau žinojęs, manasis SU-27 nebūtų toks kreivas koks yra dabar. (Manau..) Štai ir nuotraukos. Per darbo savaitę nei kiek nepasistūmėjau. Prie modelio prisėdau tik šiandieną.
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Štai čia pagaminau vietą galinei važiuoklei. Nusprendžiau, jog kad ir koks Hind'as besigaus, bet jis bus ant ratų..
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Fiuselažas jau greitai bus užbaigtas. Liko priklijuoti dar vieną detalę, bei imsiuosi uodegos. Kai kur vistiek nemaži tarpai išliko, nors formeriai ir buvo pastorinti. Ateityje, lopysim skyles..


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Vas 2016 22:27
  


Užsiregistravo: 07 Sau 2016 16:27
Pranešimai: 139
Mano giliu įsitikinimu, būsi ne taip suklijavęs dedales, nes net spalvinimo siūlės (linijos) nesueina. Mano manymu, paskutinėje foto tai matosi aiškiausiai, 4-a detalė turėjo būti apsukta 180 laipsnių... Pasižiūrėk atidžiai brėžinius ir tuo pačiu patį surinktą modelį... Tikrai reikia apsukti detalę...
Taip pat pastebėjau, kad ir suklijavimo siūlės žiauriai nesueina? (4-a nuotrauka, vaizdas iš apačios)
Negi tokia spausdinimo klaida? O gal špantus sumaišei vietomis... Norėtųsi, kad ir detalės būtų gražiau sujungtos, jei detalė apvali, ovali tai tokia ir turėtų būti, o ne sulankstyta.
Neskubėk įklijuot španto, kol detalė nėra pilnai išlenkta.
Kodėl nenaudoji papildomų juostelių fiziuliažo detalėms tarpusavyje suklijuoti?


Paskutinį kartą redagavo widma 27 Vas 2016 22:55. Iš viso redaguota 2 kartus.

          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007