Pagrindinis diskusijų puslapis » KARTONAS » Kartoninė karinė ratinė ir vikšrinė technika

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:14
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Sveiki!

Po Fokkerio pradedu naują modelį. Šį kartą sudėtingas Vokietijos savaeigis pabūklas:

Paveikslėlis

Truputis
leidinio sudėties:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

.Vakar jau pastorintos rėmo dalys:

Paveikslėlis.

O dabar istorija:

Ankstyvais 1942-aisiais, buvo sukurtas pirmas prototipas ant PzKpfw III važiuoklės, ir apginkluotas 105 mm patranka. Vėliau, prototipas buvo patobulintas-važiuoklė pakeista į PzKpfw IV, ir būtent jis buvo patvirtintas.

1942 liepą, ginklą buvo nuspręsta pakeisti į daug galingesnį 150 mm, pritvirtintą ant specialios Alkett/Rheinmetall-Borsig sukurtos Geschutzwagen III/IV važiuoklės. Šią važiuoklę sudarė dviejų- PzKpfw III ir IV komponentai. Ta pati važiuoklė buvo naudojama ir Nashorn`e. Pirmosios `Kamanės` pagamintos Alkett and Deutsche Eisenwerke 1942-aisiais, ir jų gamyba tęsėsi iki 1944-ųjų -pagamintos 724 mašinos. Dar 150 mašinų 1943-1944 pagamino Deutsche Eisenwerke.

1942 02 27 Hitleris įsakė nebevadinti šių mašinų Hummel (kamanė) vardu, nes, pasak jo, " šis vardas tankui netinkamas".

Hummel neturėjo pakankamai ginkluotės ( tik 18 sviedinių) , todėl buvo pagaminti apie 157 Hummel ginkluotės nešėjų.Kiekviena sunkiosios savaeigės artilerijos baterija turėjo 6 paprastas ir 1 ginklanešę Kamanę.

1944 vairuotojų skyrius buvo patobulintas, ir taip vairuotojams padaryta daugiau vietos.

Kovinis skyrius buvo atviras, todėl kai būdavo blogos oro sąlygos, jis buvo uždengiamas tentu.

Tech. duomenys:

Svoris: 24380kg
Įgula: 6 žmonės
Variklis: Maybach HL 120 TRM / 12-cilindrų / 265ag
Greitis: Keliu: 42km/h
Laukuose: 20km/h
Veikimo nuotolis: Keliu: 215km
Laukuose: 130km
Degalų talpa: 600 litrai
Ilgis: 7.17m (su patranka)
Plotis: 2.97m
Aukštis: 2.81m
Ginkluotė: 150mm sFH 18/1 L/30 & 1 x MG34 or MG42
(1 x MG - vežamas viduje)
Ginkluotė: 150mm - 18 sviedinių
7.92mm - 600 kulkų
Šarvai (mm/kampas): priekis: 30/20
Priekis (Kovinis skyrius): 10/37
Šonai: 20/0
Šonai (kovinis skyrius): 10/16
Galas: 20/10
Galas (kovinis skyrius): 10/10
Korpuso viršus/apačia: 15/90
Patrankos šarvai: 10/37


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:15
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
vitalbata rašė:
Sakyciau, sudetingumas sio modelio tame, kad viskas atvira (pabuklas ir salia jo esanti darbo aplinka ir pan.). Nuo to, manau, modelis bus tik grazesnis ir akiai malonesnis. Bus idomu sekti Jusu darbo eiga, gal po to susigundysiu imtis lipdyti savaji MODELIK "Karaliskaji Tigra".


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:15
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Sveiki!

Per šį laiką padaryti keli darbai:

1. Dalinai surinkti griaučiai, ir išklijuotas vairuotojų skyriaus vidus. Galiu pridurti tik tai, kad rėmo detalių geriau nelankstyti, o perkirpus klijuoti atskirai. Tas pats galioja ir interjero apdangai:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

2. Padarytas variklio (ar transmisijos-nežinau) blokas. Čia komentuoti nėra ką, tiesiog puikiai sutapo:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Ir įdėta tik dėl vaizdo:

Paveikslėlis

Kolkas tiek.

To Vitalbata: o tas Karakiškasis Tigras su interjeru?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:15
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
joryyys rašė:
vitalbata rašė:
MODELIK "Karaliskaji Tigra".


Teisingas vertimas iš "Konigstiger" yra ne "Karališkasis tigras", o "Bengališkasis Tigras" :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_II


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:15
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
vitalbata rašė:
Ka ten Wikipedijoj paistoma, dar nera viskas. Konig isvertus is vokieciu reiskia- karalius.
Kazkaip Modelik patingejo siam puikiam modeliui (King Tiger) padaryti interjera. Bet man tai ne beda, nes interjeru nedarau. <P>


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:15
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
pjanos kapitanos rašė:
vitalbata rašė:
Ka ten Wikipedijoj paistoma, dar nera viskas. Konig isvertus is vokieciu reiskia- karalius.
Kazkaip Modelik patingejo siam puikiam modeliui (King Tiger) padaryti interjera. Bet man tai ne beda, nes interjeru nedarau. <P>


Na bet negalima visiškai neigti ir to, kad tai ką lietuvos zoologai vadina Bengališkuoju tigru, vokiškai gali būti vadinama būtent Königstiger. Niekas, žinoma, nepaneigs, kad pažodinis verimas yra karališkasis tigras, bet pažodinis vertimas dažnai neatitinka tikrosios vienos ar kitos frazės reikšmės. Nesu zoologinės vokiečių kalbos žinovas, todėl ir neteigsiu kad vitalbata neteisus, bet siūlyčiau neskubėti su kategorišku vertinimu.

Beje Lietuvoje tragiškai smarkiai išplito tikrai DILETANTIŠKŲ vertimų kultūra, nesigilinant nei į teksto nei į kalbos, iš kurios verčiama, specifiką :evil:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:15
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
joryyys rašė:
pjanos kapitanos rašė:
Beje Lietuvoje tragiškai smarkiai išplito tikrai DILETANTIŠKŲ vertimų kultūra, nesigilinant nei į teksto nei į kalbos, iš kurios verčiama, specifiką :evil:


Taip, teko pastebėti :evil:
To profesionalas: sorry kad teršiam tavo temą :roll:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:15
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Andrius rašė:
Kažkaip labai išaugo ,,profesionalo" produktyvumas. Gal pastatei naują surinkimo cechą :?: :D


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:16
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Andrius rašė:
Kažkaip labai išaugo ,,profesionalo" produktyvumas. Gal pastatei naują surinkimo cechą :?: :D


Kur ten cecha, nauju fabriku bloka! :-D

Siandien jau padaryta turbut, transmisija. Sutapimas puikus, tik pasitaike zymejimo neatitikimas: detale 8j is tikruju yra detale 2j.

Del ankstesnes diskusijos: manau, realybes neatitikimas vertimuose susidaro tik del verteju neprofesionalumo ir nepatyrimo.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Geg 2014 21:16
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Sveiki!

Jau padarytas vairuotojų skyrius. Nesutapimų nebuvo, bet galiu patarti- čia įdėkite daug kruopštumo, rezultatas nudžiugins. O dabar foto:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis .

Kolkas tiek.


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007