Pagrindinis diskusijų puslapis » KARTONAS » Kartoninių modelių projektavimas ir leidyba

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Sau 2014 09:59
  


Užsiregistravo: 22 Bal 2013 21:53
Pranešimai: 55
Miestas: Šiauliai
Žiūrint į karkasą kyla du klausimai. Pirma, tai kiek suprantu neplanuojami atskiri vairavimo elementai? Antra, kodėl priekinis (apskritas) formeris yra atskiras, o jau nebe kaip visas karkasas, kuris turi tarpines karkaso dalis, kurios turi gerokai daugiau pliusų, nei atskiri segmentai, kaip jūs užsiminėte, būdingi labiau cilindrinėms formoms. Papildomas karkasas (kuris eitų į tarpą, tarp tos atskiros formerio detalės ir pirmo formerio kuris "pritvirtintas" prie bendro karkaso), duotų ne tik papildomą stangrumą, bet ir koreguotų kampus (tarp formerio ir karkaso), bei neleistų tam pačiam formeriui pasisukti pagal išilginę ašį ir išstatytų užtikrintai atstumą tarp formerių kurį turės įveikti apkala.

_________________
gili šaknis ir tylią kiaulę užknisa...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 13 Sau 2014 21:28
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Lonepsycho rašė:
Pirma, tai kiek suprantu neplanuojami atskiri vairavimo elementai?

Sparnuose numatyta, dėl stabilizatoriaus dar galvoju. Beto žiūrint į nuotraukas, šiuolaikinių lėktuvų tarpai tarp judančių dalių yra ganėtinai maži, dėl ko galvoju nesivelti į tokius dalykus ir konstruoti paprastai, t.y be atskiru eleronu, užsparnių ir pan.

Paveikslėlis
Lonepsycho rašė:
Antra, kodėl priekinis (apskritas) formeris yra atskiras, o jau nebe kaip visas karkasas, kuris turi tarpines karkaso dalis, kurios turi gerokai daugiau pliusų, nei atskiri segmentai, kaip jūs užsiminėte, būdingi labiau cilindrinėms formoms. Papildomas karkasas (kuris eitų į tarpą, tarp tos atskiros formerio detalės ir pirmo formerio kuris "pritvirtintas" prie bendro karkaso), duotų ne tik papildomą stangrumą, bet ir koreguotų kampus (tarp formerio ir karkaso), bei neleistų tam pačiam formeriui pasisukti pagal išilginę ašį ir išstatytų užtikrintai atstumą tarp formerių kurį turės įveikti apkala.

Supratau kausima.
Turiu nuomonę, kad yra lengviau klijuoti [2 karksai + isklotine] + [2 karksai + isklotine]... lyginant su [pilnas karkasas + visos isklotines]. Todėl ten, kur galima palikau karkasa be formerio, kas yra tik 2 (cilindrinis ir kuginis) elementai , kurie bendram modeliui jokio tvirtumo ar stabilumo nei atima, nei priduoda.

Malonu, kad domitės ir užduodat įdomius klausimus ;)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 17 Sau 2014 23:04
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Sveiki,

pradėjau projektuoti karkaso išklotines. Darbas kiek užtrunka, nes tenka įvertinti įvairius aspektus: detalių storį, kur kokia detalė įsikirs ir t.t.
Pvz visas detales perimetru mažinu 0,3mm taip įvertindamas apaklos su "auselėmis" preliminarų storį.
Paveikslėlis Paveikslėlis
Keletas vietų man nelabai patinka, dėl kiek "tirštoko" karkaso, ypač liemens ir sparnu susijungimo vieta, kuri neatrodo labai stipri.
Tačiau viltis detu į tai, kad apkala ir karkasas dirbs bendrai ir konstrukcija bus pakankamai standi. Taip pat turiu vieną sumanymą, kaip karkasą pastiprinti viela.

Jeigu pasiseks, tai išklotines žadu pabaigti per savaitgalį. Tuomet galėsiu lygiagrečiau toliau projektuoti ir tuo pačiu klijuoti test-modelį.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Sau 2014 19:50
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Sveiki,

pradėjau surinkinėti karkasą. Sekėsi neblogai, detalės daugiau mažiau tiko...
Paveikslėlis

Taip pat ant 3D modelio pradėjau atprojektuoti tekstūras
Paveikslėlis

Turbūt kolkas nepradėsiu surinkinėti likusios karkaso dalies, o koncentruosiuosi ties išklotinių kūrimu, tiksliau "cockpito" detalių, nes pastarąją dalį reikia pirmiau suklijuoti, norint uždėti išklotines.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Sau 2014 21:26
  


Užsiregistravo: 13 Lie 2013 19:09
Pranešimai: 50
Miestas: Kaunas
Nu, neblogai žiūrysi :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Sau 2014 22:30
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
RemigijusPavlavičius rašė:
Nu, neblogai žiūrysi :)


Dėkui ;)

Dar šiek tiek progreso
Paveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 02 Vas 2014 16:48
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Sveiki,

na viskas ėjosi ne pagal planą, kaip prieš tai rašiau. Prie komp. modelio praktiškai neprisėdau, todėl pabaigiau klijuoti karaksą:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

Kol dar mintys "šviežios" reikia pataisyti keletą "kliurkų" kurias aptikau beklijuodamas karkasą, o tada jau tikrai grįžti prie pilotų kabinos detalizavimo.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 16 Vas 2014 20:52
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Sveiki,

po ilgesnes pertraukos rodau ka nuveikiau:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Trumpai tariant surinkimas buvo gan kėblus. "Cockpito" vidaus detales (bortus, "prietaisų skydą") teko truputį apdoroti žirklėmis, nes montuojant detales į vidų visuomet atsiranda 0,5-1mm erdvės trūkumas.
Sudėtingiau yra su išorės "apkala". Nors detalių sutapimas geras, bendras surinkimas ganėtinai sudėtingas ypač tos vietos kur sueina 3-ys detalės: stiklo rėmas, instrumentų panelės viršus ir apkala. Nevargsiu aiškindamas, kas buvo negerai, tiesiog tą vietą manau reikėjo išspręsti kiek kitaip.
Žiūrinti į viską bendrai, kolkas "nėra muzikos" :( , darosi įspūdis, kad bendras modelio vaizdas neatpirks įdėto triūso. Apkala turi daug kartų lenktis ir riestis dėl ko bijau, kad gali atsirasti "pilvai" tose vietose kur nėra karkaso (nors patį karasą tikrai stengiausi daryti pakankamai "tankų").
Kolkas vaizdas yra patenkinamas, reikia toliau darbuotis ir bus matyti ar modelis vertas būti pabaigtu.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 17 Vas 2014 09:06
  


Užsiregistravo: 22 Bal 2013 21:53
Pranešimai: 55
Miestas: Šiauliai
Sveikas Savarankiškas,

Nepaisant dabar lendančių nesutapimų, nemanau kad verta mest šį modelį. Modelis tikrai turi teisę gyvent, juolab kad tikrai nėra nuvalkiotas prototipas. Dėl vietos stokos montuojant detales spraudžiamas į vidų (kaip pvz prietaisų lenta), tai čia turbūt visų pradedančių projektuot bėda. Kai bandžiau prie projektavimo sėdėt daug skaičiau ta tematika, ir teorija sako, kad tokias dalis reikia išklotinėse daryt sumažintas dėl paties popieriaus storio kuris pačiam ir suvalgo tuos 0.5 mm, kai kur gali suvalgyt ir daugiau. Kol kas tikrai viskas gerai, neverta nuleist rankų. Judam tik pirmyn ;).
Tiesa. dėl tų galimų atvipimų ir pan. Čia ir buvo mano mintis - noras, kodėl visas karkasas neturėtų segmentinių mazgų, tada nesunkiai galima taikyt laivyboje jau plačiai taikomą juodosios apkalos metodiką, nes visi ilgiai pločiai darosi fiksuoti. O jei dar juodoji apkala būtų duodama gamykliškai kaip pvz Shipyard modeliuose būtų išvis beprotiškai fantastiškai :). Ta tematika turiu ir daugiau idėjų bet jas palikim vėlesniam laikui. Žodžiu. Judam, o mes (bent jau aš tai tikrai) stebim sėdėdami pirmose eilėse.

_________________
gili šaknis ir tylią kiaulę užknisa...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 17 Vas 2014 21:19
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
"Lonepsycho" dėkui už palaikymą ;)
Lonepsycho rašė:
Tiesa. dėl tų galimų atvipimų ir pan. Čia ir buvo mano mintis - noras, kodėl visas karkasas neturėtų segmentinių mazgų, tada nesunkiai galima taikyt laivyboje jau plačiai taikomą juodosios apkalos metodiką, nes visi ilgiai pločiai darosi fiksuoti. O jei dar juodoji apkala būtų duodama gamykliškai kaip pvz Shipyard modeliuose būtų išvis beprotiškai fantastiškai :)


Na čia įdomus sprendimas, čia būtų analogas (arba alternatyva) tai technikai, kur dedą putą tarp karkaso ir prišlifuoja iki formos?

Lonepsycho rašė:
Ta tematika turiu ir daugiau idėjų bet jas palikim vėlesniam laikui.

Tikrai būtu įdomu išvysti tokį sprendimą praktikoje, panaudotą netradiciniam modeliui. O lišvelės butų iš kartono ar balzos?

Kaip sakoma IMHO (remiantis mano kuklia nuomone :) ) pastebėjau, kad geriausia konstruoti modelį: karasą, apkalą ir visą surinkimą, kaip įmanoma artimą orginalui (kad ir kaip neįtikėtinai skambėtu :D ). "Rištis" prie plieno lakštų siulių, konstrukcijos surinkimo įpatybių ir t.t. nes dažnai pvz plonas aliumino lakštas kažkuo yra panašus į popieriaus lakštą modelyje ir panašiai "dirba" aptrauktas ant karkaso. Dėl ko vis rečiau 100% pasitikiu neva "tikslais" brėžinias, o daugiau dėmėsio skiriu nuotraukoms ir "anatomijai". Turbūt pasakiau tą, kas viseims ir taip akivaizdtu...

Ir dar šiek tiek progreso:

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007