Pagrindinis diskusijų puslapis » PLASTIKINIAI MODELIAI » Plastikinė aviacija

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:57
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Žymantas rašė:
Noriu atsiprašyti ,Gerbiamų kolegų, kad taip neatsakingai pradėjau temą apie F-18C Hornet.
Toks temos pateikimas, kaip papriekaištavo keli kolegos, klaidinantis. Todėl naujai pradedu temą apie F/A-18C Hornet, tik apie jį ir daugiau nieką.
Pradėsiu trumpa aeroplano biografija:
Lėktuvas F/A-18 turėjo pakeisti morališkai pasenusius , ant lėktuvnešio galinčius leistis, naikintuvus F-4 Phantom II ir atakos lėktuvus A-7 Corsair II, tarnaujančius kariniam jūrų laivyne ir jūros pėstininkų korpuse. Projektavimo darbai pradėti 1975m. prototipo YF-17 pagrindu..Pirmasis Hornetas iš gamyklos angarų išridentas1978 m. rugsėjio mėn., 1978 m. gruodžio mėn. pirmą kartą pakilo į orą.Pirmieji Hornetai , 11 bandomųjų lėktuvų. Numačius sėrijinę gamybą: 60 proc. darbų atiteko McDonnell Douglas kompanijai, 40 proc. –Northrop.
F/A-18C pirmą kartą į orą pakilo 1986m. Tai modernizuota FA-18A versija. Aeroflight duomenimis FA-18C pagaminta: 355 vnt. + 2 vnt. F/A-18C Swiss + 32 vnt. KAF-18C ( Kuveito KOP skirtas variantas ).Gamyba vyko 1986-1998 m.m.
Techniniai duomenys:
Ilgis-17,07m;
Plotis be raketų sparnų galuose – 11,43m;
Plotis su valdomomis raketomis AIM-9 sparnų galuose – 12,31m;
Aukštis – 4,66m.
Du varikliai General Electric F404-GE-400 ( nuo 92m. F404-GE-402 );
Tuščio masė – 10455 kg;
Naikintuvo konfiguracijoje su 4 raketomis oras-oras masė – apie 15740 kg;
Smogiamojoje konfiguracijoje masė – apie 22320 kg;
Max greitis 1,8 macho 11000 m aukštyje.


Rinksiu 3 skirtingų firmų modelių rinkinius. Toks sprendimas dydžiausia mano klaida, padaryta ilgos modelistinės karjeros metu!

Norintiem pamatyti plastikus, spausti čia:
Academy:
http://www.aircraftresourcecenter.com/R ... ll/00.shtm
http://www.plastikowe.pl/przeglad/model ... demy-12411
Hasegawa:
http://www.internetmodeler.com/2000/oct ... hornet.htm
Fujimi:
http://modelingmadness.com/scotts/mod/f18aa.jpg
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... t%26sa%3DN


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:58
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Eddie rašė:
Na va, štai ilgai lauktoji Hornet'ų tema. Lauksim nuotraukų iš pačių darbų, o kolkas žiūrim ką turim. Aš pats turiu F-18C kuris truputi pradėtas ir pagadintas, bet nesmarkiai galima pataisyt :oops: belieka pasinaudoti kolegos pastabomis apie netikslumus.

Kiek supratau iš kalbų klube, tai visgi tiksliausias lieka Hasegawa? Academy gražiau atlietas, na o Fujimi kažkas per vidury ar kaip? Šiaip žiūrių as į plastka, tai išskirstymas dalimis labai panašus, plius pas visus neteisingos ratų nišos - per žemos, ratas su visa šasi ten niekaip netilptu, tiesa?

Tikiuos prie progos papasakosi daugiau apie kiekvieno modelio netikslumus ir neatitikimus.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:58
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Žymantas rašė:
Pasirinkęs modelį, prasidėjo ieškojimas brėžinių. Klube sukėliau diskusijų bangą, kas yra „ tikri“ brėžiniai. Po ilgų diskusijų nutarėme, svarbiausias kokybės kriterijus bus proporcijos ilgis/plotis išlaikymas, sutapatinant su originalo analogiškom proporcijomis ( geriausia ,aišku, prasinešti su rulete ir fotiku prie orginalo, deja mums negresia). Disponavau 10 brėžinių šaltiniais. Visuose santykis artimas, bet labiau ar mažiau siūlių, antenų, angų išsidėstymas skiriasi. Mano pasirinkimas – In detail and scale part 2, padarius masteliui korekciją.
Atėjo eilė modeliu „guldymui“ ant brėžinių.
Hasegawa: projekcija iš viršaus dailiai gulasi ant brėžinių, bet dalis siūlių ir liukelių panešti truputėlį į priekį, antena ALR-45 per daug priekyje, kabinos stikliukas prasideda 2mm anksčiau, sparno priekinė briauna 1mm paplatina sparną. Apatinėje projekcijoje kelia abejones sparno mechanizacijos aerodinaminiai elementai. Korpuso susiklijavimas šone problematiškas (priekinė dalis), viršaus ir apačios korpuso plotis nesutampa, kai reikia apdirbti visos imitacijos nusišlifuoja, o ten jų gausiai. Kiti elementai rado savo vietą. Kadangi modelis ilgaamžis, paviršių reljefas gan primityvus.
Fujimi: projekcija iš viršaus gulasi ant brėžinių, bet dalis siūlių ir liukelių prasilenkia su brėžiniais. 2mm prailgintas ir 1mm praplatintas oro stabdis. Apatinėje projekcijoje krinta į akis trumpoka pagrindinės važiuoklės niša (galinė briauną pastumti bent 1mm. į galą ). Pagrindinė klaida – priekinė užsparnių ir eleronų briauna į liemenį turi „remtis“ kampu, o ne statmenai. Kilis prie korpuso apie 1,5 per platus.Teko girdėti, kad jis vienmetis su Hasegawa, bet reljefas labiau apgalvotas, nors nėra tobulas.
Academy: jei nebūtų sparnas per platus, liemuo truputėli per ilgas , nusiaurintas kulkosvaidžio lizdas; modelis pateiktas puikiai, siūlės, liukai, kniedės. Korpusas susirenka net iš 8 detalių. Tai sukelia surinkimo problemų.
Visų šių modelių problema – pagrindinės važiuoklės anga. Visuose jos nepakankamo gylio, t.y. tikrasis aeroplanas įtraukus ratus galėtų priverti skydelius skersvėjo sumažinimui, bet neuždaryti.
Ru.modelizme vienas klijuotojas įklijavo nišas iš paskersto Italeri. Gaminęs, tikrai jos pakankamo gylio, bet manau yra kitų tinkamų sprendimų.
Atlikęs tyrimą ir pasidalinęs mintimis su jumis, norėčiau paskelbti savo favoritą: ACADEMY, nors dar klijuoti ir klijuoti.
Tikiuosi dar nenusibodau savo išvedžiojimais ( kiek reikėjo save prievartauti šiam rašiniui ), bet gal pasitarnaus ši informacija norintiems savo kolekciją papildyti vykusiu F/A-18C modelio rinkiniu.
Norėdamas praskaidrinti nuotaiką, įdedu foto prietaisų lentos pagamintos iš Eduard 73273 rinkinio Hasegawai. Tik man neužteko atitinkamoje vietoje vingių, kad sulankstyčiau už lentos pertvarą. Nežinau kaip jums, bet man tai ........

Paveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:58
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Warlord rašė:
Man tai labaiiiiii 'išplaukes' vaizdas :roll:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:58
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
ZALIAS rašė:
Warlord rašė:
Man tai labaiiiiii 'išplaukes' vaizdas :roll:

Vaizdas gal išplaukęs, bet...negaliu patikėti, jog tai 72-as mastelis. :shock: :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:58
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
REDline rašė:
:shock:
jei čia 72as mastelyje, tai aš pritrūkai žodžių... :-#


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:58
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Žymantas rašė:
Kolegos, aš nekaltas, kaltas eduard....


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:58
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Warlord rašė:
Tik nevaryk ant 'eckos'


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:59
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Eddie rašė:
tai vadinasi "pimp my model" :D jo... šlovė aftermarket'ui :!:

atrodo super, kainuoja super bad, bet ka padarysi, grožis ir kokybė reikalauja aukų :wink:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 25 Bal 2014 20:59
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
ZALIAS rašė:
Eddie rašė:
tai vadinasi "pimp my model" :D jo... šlovė aftermarket'ui :!:

atrodo super, kainuoja super bad, bet ka padarysi, grožis ir kokybė reikalauja aukų :wink:

Noriu Eduardo Su-27-am...trrrprr...eee atsiprašau, nesusilaikiau ;:-( 8-[
Koks grožis to ediko, Jėzusmarija [-o< , kaip reik modelį daryt, kad tokį lygį išlaikyt?


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007