Pagrindinis diskusijų puslapis » PLASTIKINIAI MODELIAI » Stendiniai modeliai

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Kov 2014 21:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Saraz rašė:
Kažkaip man labai jau aukštai iškeltas kėbulas. Gi ne Dakare dalyvavo :D Kodėl čia taip?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 05 Kov 2014 21:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
arunas1 rašė:
Na mano nuožiūra gerai atrodo tas kėbulas, neperdaugiausia iškeltas jis. Kiek atsimenu jeigu ant asfalto važiuoja kėbulą nuleidžia žemiau o jeigu žvirkelis tai kėbulas būna aukščiau iškeltas (tik nežinau kodėl). Mat seniau domėjausi ralio lenktynėms, tai dar kažkas ką miglotai atsimenu, bet galiu ir klisti aš dėl to.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 05 Kov 2014 21:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Dainavietis rašė:
Pagal padangų protektorių tai asfaltinis agregatas, tad mano galva turėtų būti žemesnis - http://www.youtube.com/watch?v=FvtFVtl5RxQ.
Čia Lancia Delta integrale, tačiau Lancia super delta dar žemesnės buvo, kiek matyti iš filmukų, tad jei įmanoma, siūlyčiau šiek tiek nuleist.
O jei nesikabinėt prie aukščio, gražiai gavosi, ir dekalės gerai sutvarkytos, ir lempos šauniai atrodo :).
Sveikinu su pabaigtuvėmis. Kas eilėje :)?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 05 Kov 2014 21:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Saraz rašė:
arunas1 rašė:
Na mano nuožiūra gerai atrodo tas kėbulas, neperdaugiausia iškeltas jis. Kiek atsimenu jeigu ant asfalto važiuoja kėbulą nuleidžia žemiau o jeigu žvirkelis tai kėbulas būna aukščiau iškeltas (tik nežinau kodėl). Mat seniau domėjausi ralio lenktynėms, tai dar kažkas ką miglotai atsimenu, bet galiu ir klisti aš dėl to.


Ant žvyro aukštesnė, nes dėl kelio nelygumu mažiau daužosi automobilis duobėse, o asfalte žemesnė tam, kad geriau sukimba dėl žemesnio svorio centro. O kiek žiūrėjau google nuotraukas, super delta yra pakankamai žema, ar bent jau žemesnė.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 05 Kov 2014 21:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
andriusa7 rašė:
Ačiū už komentarus ir pastebėjimus. Dabar dėl automobilio aukščio pagal viska buvo daromas pagal schema tik minimalus patobulinimai, modelis turėjo būti asfaltinis nes lenktinės vyko Prancūzijoje ir padangos slick tipo bet kaip matau išėjo per aukštas žvyrinė versija :( kažkaip nebuvau susimastes iki šio momento.
Toliau planuose Mitsubishi Galant VR4 Monte-Carlo/Swedish Rally Hasegawa
jau pradėtas daryti :)


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007