Pagrindinis diskusijų puslapis » Lietuviški Group Build'ai » 2-asis lietuviškas Group Build'as (technika Lietuvoje) » Dalyvių modeliai Nr.2

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
golfietis rašė:
Taigi, dar vienas GB2 modelis:

Mil Mi-8

Tai bus mano pirmas group bildas, paziuresim kas gausis... Taigi apsisprendziau klijuoti Mi-8T, o butent Lietuvos KOP Gelbejimo ir paieskos sraigtasparni. Rinkinys jau guli ant mano darbastalio - tai yra Zvezda KIT`as... Kazkada jau toki buvau klijaves, bet tada dar nezinojau tokiu gudrybiu, kokiu zinau dabar...

Kad butu idomiau, klijuosiu SAR sraigtasparni, kuris gyvas prades skraidyti tik birzelio menesi - dabar jis stovi helisotos stapeliuose....

Jis kiek skirsis nuo dabar KOP`o turimu 2 SAR malunu - bus labiau modernizuotas - avionikos paketas bus "turtingesnis" nei 2 jo broliu....

Taigi keletas faktu apie "teshke" (taip Mi-8T vadinami visu, kam su jais tenka dirbti):

Plataus naudojimo sraigtasparnis;
Pradetas eksploatuoti - 1967m;
Ko gero masiskiausiai gamintas jei ne orlaivis, tai sraigtasparnis tikrai -is viso pagaminta ~12 000 vienetu;
Nesanciojo sraigto diametras - 21.9 m;
Uodegos sraigtas - 3.9m;
Fiuzeliazo ilgis - 18.2 m;
Max. pakilimo svoris - 12 000 kg;
Varikliai - 2x TV2-117 1500 Ag kiekvienas;
Max greitis - 230-250 km/h;
Kruizinis greitis: 225 km/h;

Taigi, dabar turime stai ka:

Paveikslėlis

Po kiek laiko turetume gauti kazka panasaus i sita:

Paveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Įdomus objektas ir ne visiškai įprastas nudažymas. Man jau dabar patinka =D>


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
golfietis rašė:
Gabrielius rašė:
Įdomus objektas ir ne visiškai įprastas nudažymas. Man jau dabar patinka =D>


Na paziuresim kas cia is viso to iseis... Blogiausia bus su dekalemis :cry:

Su dazais nemanau kad bus problemu, poligonas dabar oranzines neturi, bet sake uzsives....

Siandien radau travlionkes butent sitam Zvezda rinkiniui... Savaites vidury atnaujins man Visa Virtuon, tada galesiu uzsisakyti travlionkes...

Va tada ir pajudes darbai...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Anonymous rašė:
Taigi, kadangi po kol kas nepradesiu surinkineti modelio (reikia sulaukti travlionkes), trumpai aprasysiu neatitikimus, kuriuos pastebejau siame rinkinyje...

Nors ant dezutes virselio puikuojasi Rusijos MCS (Ministerstvo cerezvucainyx slucajev - Nepaprastuju padeciu ministerija) Mi-8T, dezuteje idetas malunas, kuris dalyvavo Afganistano kampanijoje....

Taigi pirmas remelis:

Paveikslėlis

Visu pirma, ant gelbejimo sraigtasparnio nera ir nebuvo bloku LTC (Loznaja Teplovaja Cel)... Apibraukti 2 raudonom elipsem....

Kitas dalykas, gal jau ne klaida, bet mano modeliui netinkanti detale - mazos talpos pagrindiniai kuro bakai... Beveik visos dabar dar skraidancios "teshkes" turi padidintos talpos pagrindinius kuro bakus.. Atskirtis padidintus nuo paprastu galima pagal dar viena tvirtinimo juosta, esancia uz pagrindines amortstoikes... Senieji bakai sios juostos neturi...

Kitas remelis:

Paveikslėlis

Raudonai apibreztos kapoto vietos, salia pokrypio automato.. Toje vietoje ant tikro sraigtasparnio yra bendrojo sraigto zingsnio svirtis... Ant modelio tas kapoto iskilimas yra smarkiai per didelis...

Trecias remelis:

Paveikslėlis

Pirmiausia - pilotu kabinos durys - neislaikyta proporcijos - tikros durys turetu buti aukstesnes....

Kiti du apskritimai - pagrindines shasi dalys - taip vadinamos "poluos" ir "podkos" - pusasis ir "paspara" (lietuviu kalbos specialistai auuuuu!!!!)...
Salyginai labai retai dedami gautai ant tu dvieju vamzdzio pavidalo detaliu - dazniausiai jis buna "nuogos".... Nuogos jos ir ant Lietuvos KOP Mi-8R SAR....

Teks detales padaryti naujas...

Be viso to, kadangi as jau klijavau si modeli, desantines sedynes irginelabai atitinka tikroves, kaip ir oro kanalai kroviniu kabinoje, kurie siame modelyje ideti is keleivinio Mi-8 varianto.....


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
golfietis rašė:
ot tai.... pyp.. kol parasiau toki ilga posta, atsijunge is mano userio.. ir parasiau kaip svecias....

p.s. pirmajame remelyje dar vienu apskritimu ant uodegos apibreztas vadinamasis DISS (Доплеровский измеритель скорости сноса - prietaisas, nustatantis ar sraigtasparnis dreifuoja ar kabo vietoje, kai erdveje nera jokiu atskaitos tasku - pvz. virs juros arba sniegynu)..

Taigi, bent jau ant Lietuvos KOP SAR malunu, DISS`o nera... Yra 2 dezes - arciau fiuzelezo dezeje riogso magnetofonas, kuris irasineja igulos pokalbius, o tolesneje dezeje tuno skrydzio duomenu registravimo sistema БУР. Si sistema irasineja virs 20 kanalu pastovios informacijos, ir dar gali irasyti apie 40 vienkartiniu komandu...

Taigi sia vieta irgi reikes perdaryti - "nuimti" DISS ir "uzdeti" magnetofona su BUR`u...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:25
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Nos rašė:
Sekmes darbuose. Tikrai bus idomu stebeti sio modelio progresa. Patiko tavo neatitikimu paaiskinimas. Gerai kad forume turim malunu speca, bus pas ka konsultuotis. Tavo pasirinktas modelis yra mi-8. Esu mates kad zvezda,kopro,revell(greiciausiai vienas ir tas pats modelis) yra isleide mi-8T.
Mano klausimas butu kuom skiriasi mi-8 nuo mi-8T ir tavo atveju reikes taviski pakeisti i T varijanta.
Dazymas nebus is lengvuju ir manau kad dekalkes teks gaminti paciam. Nors pasidarius trafareta galima butu ir su aerografu nupiesti.

P.S. savo posta gali pakeisti ir sudeti visa info is svecias, tada as svecio posta istrinciau.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:26
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Pranas Sungaila rašė:
Na, kai reikalas artės prie dekolių, galėsiu pasiūlyti ir aš vieną jų "namų gamybos" variantą. Tiksliau: du, nes būdai truputį skiriasi vienas nuo kito, bet esmė - ta pati. Tam reikia pašto blokų ne ženklinės dalies. Tai - gatavas pagrindas, dengtas vandenyje išmirkstančiais klijais. O dekoles "užsipurkši" pats. Ir panaudosi arba pieštą , arba "buterbrodo" variantą. Tai tiek


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:26
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
golfietis rašė:
Nos rašė:
Sekmes darbuose. Tikrai bus idomu stebeti sio modelio progresa. Patiko tavo neatitikimu paaiskinimas. Gerai kad forume turim malunu speca, bus pas ka konsultuotis. Tavo pasirinktas modelis yra mi-8. Esu mates kad zvezda,kopro,revell(greiciausiai vienas ir tas pats modelis) yra isleide mi-8T.
Mano klausimas butu kuom skiriasi mi-8 nuo mi-8T ir tavo atveju reikes taviski pakeisti i T varijanta.
Dazymas nebus is lengvuju ir manau kad dekalkes teks gaminti paciam. Nors pasidarius trafareta galima butu ir su aerografu nupiesti.

P.S. savo posta gali pakeisti ir sudeti visa info is svecias, tada as svecio posta istrinciau.


Teisingai Nos.. Zvezda ir Revell tikrai vienas ir tas pats... Kopro nezinau.. nelabai man girdeta firma...

Dabar truputi apie Mi-8, Mi-8T, Mi-17...

Tokio kaip po Mi-8 nera - Mi-8 ir yra Mi-8T, kuris buvo pagamintas pirmiausia. T - reiskia "Transportnyj"....

Po kiek laiko, pradejus eksploatuoti Mi-8 (tiksliau Mi-8T), isaiskejo ivairiausi konstrukciniai trukumai, ko pasekoje gime "Modernizirovanyi" Mi-8T variantas Mi-8MT (vakarams tiektas ir pardavinetas kaip Mi-17)..

Va cia ir prasideda didziausia painiava... Nes rusijoje iki visai neseniai nebuvo Mi-17 - buvo tik Mi-8 (Mi-8T) ir Mi-8MT (Mi-17) :D

Rusai buvo ant tiek pamise noredami sumaisyti vakaru zvalgyba, kadsugalvojo tokia kodu ir markiu painiava, kuria dabar net patys sunkiai issifruoja....

Veliau, Afagano kampanijos metu, Mi-8MT buvo dar karta modernizuotas - pagrinde uzdeti galingesni varikliai - taip gime Mi-8MTV - "Vysotnyj" variantas....

Taigi, dabar eksploatuojami Mi-8 (is tikro Mi-8T), ir Mi-17 (Mi-8MT, MTV, AMT ir dar bent 10 modifikaciju....)

Be to, dabar Kazanes ir Ulan - Ude gamyklose gaminamos naujos Mi-17 modifikacijos, zinomos kaip Mi-171, Mi-8MTV-1, Mi-172, Mi-17 5V ir .t.t ir pan....

Dar daugiau - pvz. Kazanes gamykloje gaminamos mentes yra ne tokios pat konstrukcijos kaip gaminamos Ulan - Ude gamykloje... Ir taip daugybe konstrukcijos elementu....

Is esmes sraigtasparnis pagamintas Kazaneje ir Ulan - Ude konstrukciskai gerokai skiriasi...

Ateity gal aprasysiu, kaip koduojami biuleteniai (Service Bulletins)... va ten tai rusijos saugumas dirbo......

Tokia jau ta paradoksu salis - Rusija...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:28
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
golfietis rašė:
Pranas Sungaila rašė:
Na, kai reikalas artės prie dekolių, galėsiu pasiūlyti ir aš vieną jų "namų gamybos" variantą. Tiksliau: du, nes būdai truputį skiriasi vienas nuo kito, bet esmė - ta pati. Tam reikia pašto blokų ne ženklinės dalies. Tai - gatavas pagrindas, dengtas vandenyje išmirkstančiais klijais. O dekoles "užsipurkši" pats. Ir panaudosi arba pieštą , arba "buterbrodo" variantą. Tai tiek


Pranai - aciu uz patarima, bet manau, kad bandysiu poasigaminti trafareta.. darbe pas konstruktorius yra devaisas, kuris pjausto raideles lipnioje pleveleje... jei jis pajegs ispjaustyti reikiama dydzio (mazumo :D ) raideles, tada bus gerai....


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014 20:28
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
lipalasD3 rašė:
Cituoti:
... bet manau, kad bandysiu poasigaminti trafareta.. darbe pas konstruktorius yra devaisas, kuris pjausto raideles lipnioje pleveleje... jei jis pajegs ispjaustyti reikiama dydzio (mazumo Very Happy ) raideles, tada bus gerai....

Kazkada, uzsiiminejau silkografija, tai buvo toks tinkliukas (atseit silkas), su fotorezisto sluoksniu - atsispausini ant pleveles paveiksliuka, pasvytini su UV ir po to nusiplauna kas nereikia. Taip gaudavosi trafaretas ir dazydavom visokias vizitines korteles. Manau, kad tai butu galima panaudoti ir cia, tik dabar jau nebezinau kur to silko gauti, senia jau viska pamirsau.


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007