Pagrindinis diskusijų puslapis » Lietuviški Group Build'ai » 3-asis lietuviškas Group Build'as (WW2 Vokietija) » Užbaigti GB3 dalyvių modeliai

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:54
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Na,pradesiu tik vasaros pradzioj,nes dazus,klijus ir kita slamsta susipirkti reikia.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:55
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Linkas
Tipo cia mano kondoras


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:55
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
kadangi sekantis mano klausimas susijes su kondoru,tai nenorejau kurti atskiros temos.tas klausimas apie humbrol glaista.kol klijuoju nediduka walrus,tai experementuoju su super klijais is maximos uz 50 centu...kolkas gerai,bet ant mano groupbuild`o projekto sio metodo nesiruosiu taikyti.taigi,klausimas-ar geras humbrol glaistas,bei kaip su juo elgtis?greitu laiku laukite kondoro aprasymo.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:55
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Dovaldas rašė:
Naudojau jį savo "mirage" gamyboje ir mane visiškai tenkino jo savybės ir pan. Lengvai užtepamas, greitai džiūsta ir lengvai apsidirba po to. Sudžiūvęs yra vis tiek bent jau ne kietesnis už plastmasę, todėl lengvai galima nušlifuoti perteklių nepažeidžiant modelio. Kitų glaistų plastiko modeliavime nesu naudojęs tad sakyti nieko negaliu, tik vat tokia technologija su supremomentu glaistuoti plastike nelabai rekomenduočiau, nes sustingę klijai tampa kietesni, todėl sunku nušlifuoti nepažeidžiant modelio. Na o medžio glaistas tai nežinau kaip glaistuojant ant plastiko plonais sluoksniais, tačiau dioramų daryme džiūsta gerokai ilgiau nei humbrol gruntas. Pastarajame įžvelgiu tik vieną trūkumą - jo kainą. Už 50ml. atrodo tūbele paklosi apie 10Lt, bet manau nesigailėsi.
Beje dar būtų galima pridėti, kad jis po tam tikro laiko praranda savo savybes, todėl nesitikėk, jog jo užteks laba ilgam. Nors tu pakankamai aktyviai modeliuoji, tai tikriausiai sunaudosi anksčiau nei suges :wink:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:55
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
nu jo,reiskia,pirksiu humbrol.aciu uz greita atsakyma.O glaistas tai nesuges.dar bmw 1100 motociklas 1:8 mastely laukia. :D


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:55
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Mano nuomone Humbrol glaistas sudžiūvęs tampa kiek per trapus, jei reikia išrėžti kokią apkalos sudūrimo liniją. Aš visai sėkmingai "gaivinau" tokį glaistą skiedikliu, jei gerai prisimenu - 646 ar tai 649. Metodas visai paprastas - į indelį (tik ne plastikinį) išspaudžiu šiek tiek glaisto, įvarvinu kelis lašus skiediklio ir išmakaluoju dantų krapštuku ar metaliniu virbalu iki "vienalytės masės". Šitoks glaistas išdžiūvęs būdavo kiek tvirtesnis už "originalų". Tiesa, dabar naudoju Tamiya ir esu patenkintas kur kas labiau.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:55
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Šiek tiek istorijos:1936 m. firmos Focke-Wulf vyriausiasis konstruktorius Kurtas Tankas pasiule aviacijos bendrovei Lufthanza transatlantiniams skrydžiams skirto keturmotorio lektuvo projekta.Tuomet dauguma naujų civiliniam vartotojui skirtu lektuvu buvo tik kariniu lektuvu modifikacijos,o K.Tankas siulesi sukurti grynai civilines paskirties lektuva.konstruktoriui buvo labai svarbus pirmojo po daugelio metu vokisko keleivinio lainerio ivaizdis,todel jam buvo suteiktas ir apvalus indeksas-200-ir dar atskiras vardas `Condor`.
Kondoro prototipas pakilo i ora 1937 metu liepos 27 diena,praejus 12 menesiu ir 11 dienu nuo kontrakto su Lufthanza pasirasymo.Tai buvo modernus metalinis lektuvas su itraukiama vaziuokle ir kevalines konstrukcijos liemeniu.23,84m ilgio ir 32,84m sparnu plocio lektuva sverusi10952 kg(starto svoris-17,5 tonos.),vare 4 amerikietiski "Pratt and Whitney" varikliai "Hornet S1E-G"(760 AG,startine galia-875 AG)Lektuvas buvo projektuojamas dviem variantais:vienas-26 keleiviams ir 4 igulos nariams,o antras-tolimiems skrydziams,su 9 vietu salonu,5 igulos nariais ir dideliu pasto skyriu.
Pirmasis FW-200 a-1 1938 metais atliko rekordini skrydi Berlynas-Kairas ir atgal,pasiekes didziausia 360 km/h greiti.Siaip jau Condor maksimalus greitis buvo 395 km/h,didziausias pakilimo aukstis-7500 metru,o priklausomai nuo krovinio,galejo nuskristi 3,7-4,5 tukst.km,viena karta prisipildes degalu.
Norint sudominti potencialius uzsakovus,rekordiniai skrydziai vyko vienas po kito.Tu pat metu Rugpjucio 10 diena pakilo pats pirmasis prototipas FW 200 V-1,perginkluotas jau Vokietijoje pagamintais varikliaisBMW 132L,kuriu nominali galia padidinta iki 800 AG.Jis pakilo is Starkeno aerodromo prie Berlyno ir po 24 valandu 36 minuciu nusileido Niujorke.6371 kilometru atstuma Kondoras iveike vidutiniu 255 km/h greiciu,nes pute priesprieshnis vejas.
Namo lektuvas parskrido greiciau-per 19 valandu 55 minutes(vidutinis greitis-321 km/h).Taciau dar buvo maza-tas pats lektuvas 1938 metu lapkricio 28 diena isskrido i Tokija,nutupdamas Basroje,Karacije ir Hanojuje.13844 kilometrai buvo iveikti per 46 valandas 18 minuciu,vidutiniu 330 km/h greiciu.Suzaveti lektuvo parametru,japonai pasirase kontrmkta 5 Kondorams,tiesa,ne civiliniams,o zvalgybiniams variantams.Deja, FW-200 V-1 namo nesugrizo-skrendant atgal,prie Filipinu,netiketai sugedo variklis,ir Kondoras tupe i vandenyna.Igula issigelbejo,o lektuvas iki siol guli dugne...

Japonu uzsakymas paskatino sukurti karini FW-200 varianta.Kurtas Tankas suprokejtavo aptakia gondola po fiuzeliazu,kurioje buvo sumontuoti kulkosvaidziai MG-15 Serijine Kondoro gamyba kaip reikiant nespejo isibegeti,kol prasidejo karas."Luftwaffe"staiga suprato,jog neturi kovos lektuvu,galinciu pulti laivu
konvojus toli vandenyne,ir H.Geringas dave nurodyma perdirbti Kondora i zvalgybini bombonesi. K.Tankas sukuria modifikacija FW-200C,turincia sustiprintus atskirus mazgus,naujus varikliu gaubtus,o po fiuzeliazu-ilga nesimetriskai link desiniojo sono pastumta gondola ginkluotei.Virs kuzovo iskilo priekinis ir galinis boksteliai su 7,9mm kulkosvaidziais,tokie pat kulkosvaidziai buvo "papilves" gondoloje.Gondolos priekyje papildomai irengtas 20mm automatinis pabuklas "Oerlikon".Po varikliu gondolomis ir ant speciakiu pilonu buvo galima pakabinti 250 kg aviabombas,c serijos Kondorus gavo 40 eskadra,is pradziu besibazavusi Danijoje,veliau-Biskajos ilankos pakrantes aerodromuose.Jis eme medzioti i Anglija vykstancius laivus.Pakile Prancuzijoje,lanku apskrisdavo Anglija,pakeliui atakuodami pastebetus laivus,ir tupdavo Norvegijoje,Trondheime.Nuo 1940 metu rugpjucio 1 iki 1941 metu vasario 9 40 eskadros Kondorai paskandino 85 laivus.Ju bendras tonazas 363 tonos.Karine explotacija isryskino civiline Kondoro prigimti-staigiai manevruojant oro musyje deformuodavosi fiuzeliazas ir sparnai,tupiant luzdavo sparnu lozneronai(lektuvo šasi remesi i juos),neretai luzdavo kuzovas.Lengvai pazeidziamos benzino magistrales buvo po sparnu,o sarvuota kresla turejo tik pirmasis pilotas.1943 pabaigoje dalis Kondoru buvo pritaikyth gabenti valdomoms raketoms "Henschel 293a,deja,tada tai buvo neefektyvu.1944 FW-200 gamyba sustabdoma.Likusieji Kondorai naudoti kaip transportiniai.Civilinis avialaineris niekaip negalejo tapti geru karo lektuvu.O ir civiline tarnyba buvo neilga ir neispudinga...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:56
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Dabar man `langas`bet kaip tycia,neatsinesiau zurnalo su aparato istorija,tad negaliu baigt rasyti aukstesnio pranesimo...Bet beziur5int6 i jo instrukcija,man kilo klausimas,kaip padaryti `tai`


Prikabinti failai:
rr4387_196.jpg
rr4387_196.jpg [ 29.92 KiB | Peržiūrėta 1068 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:56
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Flugzeug rašė:
Vienas iš galimų variantų- ant paruošto fono su trumpai nupjautu teptuku pridaryti dėmių.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 20:56
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Nos rašė:
Jeigu klausimas buvo kaip nudazyti lektuva. Tai esu mates labai paprasta technologija, bet greiciausiai reikes aerografo, nors galbut ir iseitu teptuku.
Visa modeli nudazai pagrindo spalva(pilka).
Veliau imi plastelina ar kazka panasaus ir prisidarai is jo mazo diametro kirmeliu. Tas kirmeles israitai ant lektuvo ir su aerografu dazai antra spalva(zalia). Dazams siek tiek padziuvus kirmeles nurenki.
Tikiuosi aiskiai issireiskiau :)

P.S. Turbut visi zinot, bet vistiek priminsiu pirma pasibandyk ant kokio nors kito pagrindo.


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007