Pagrindinis diskusijų puslapis » Lietuviški Group Build'ai » 4-asis lietuviškas Group Build'as (Šaltasis karas) » Dalyvių modeliai Nr.4

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:20
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Sveiki!

Gal bent 1 mano modelis šitam GB pavyks...

50 – ųjų metų lėktuvnešių priešlėktuvinės gynybos netobulumas paskatino kurti naujos kartos denio lėktuvus. Vos pasibaigus karui, amerikiečiai pradėjo formuoti savo šalies priešlėktuvinę gynybą. Tyrimai buvo vykdomi John Hopkins institute. Jų rezultatas buvo žymieji "T" serijos zenitiniai kompleksai: „Taloe“ „Terjer“ ir „Tartar“. Išdėsčius juos palydos laivuose susidarydavo trys PLG žiedai. Tolimasis buvo 130 km skersmens ir vadinosi „Taloe“, vidurinysis – „Terjer“ (80 km) ir artimasis – „Tartar“ (18 km). Ketvirtą žiedą sudarydavo pati denio aviacija. Įdomu, kad „Taloe“ raketomis buvo ginkluota dauguma lėktuvnešių. Kam kelias eskadriles turinčiam lėktuvnešiui reikalingos tokios raketos?


Pasirodė, kad sunkiųjų sparnuotųjų raketų atsiradimas pakeitė denio naikintuvų įvaizdį. Siekis atitolinti perėmimo ribas kuo toliau nuo laivo buvo pražūtingas lėktuvų kilimo-tūpimo charakteristikoms. „Demonų“ ir „Crusader`ių“ atsiplėšimui buvo reikalingas gana stiprus vėjas, kuris ne visada pučia. Kaip tik dėl to štilio ar štormo metu vienintelė veikli priemonė, atremiant bombonešių ar raketų atakas, buvo zenitinis raketinis kompleksas „Taloe“. Kasmet padėtis sunkėjo, - „Taloe“ jau negalėjo pasiekti sparnuotųjų raketų nešėjų. O ir pačios raketos skraidė vis žemiau.

Naujasis naikintuvas – perėmėjas su pagerintomis kilimo-tūpimo charakteristikomis turėjo tapti logine išeitimi. Dėl tokio lėktuvo projektavimo ir kūrimo tarp „Grumman“, „Vote“ ir „McDonell“ prasidėjo arši kova. Pirmoji pasiūlė lėktuvą G-118 (vėliau buvo žymimas XF-12F). Jis skyrėsi neįprasta jėgaine, - du turboreaktyviniai ir vienas skysto kuro raketinis variklis. „Vote“ modernizavo „Crusader“, o „McDonell“ prisiminė naikintuvo „Demon“ modernizaciją - F3H-G/H. Pastarasis buvo žinomas kaip АН-1, buvo projektuotas kaip naikintuvas – bombonešis, o naudoti jį kaip perėmėją nebuvo įmanoma – reikėjo perdaryti. Buvo pakeista ginkluotės sudėtis, įranga ir konstrukcija. Pasinaudodami „Voodoo“ F-101 projektavimo patirtimi naująjį lėktuvą padarė dviviečiu – pirmasis sėdi lakūnas, o už jo – ginkluotės sistemų operatorius. Tokia schema suteikia didesnes galimybes susikoncentruoti į pilotavimą.

1958 metais „Vote“ ir „McDonell“ surinko bandomuosius savo lėktuvų pavyzdžius. „Crusader“ F8U-3 pakilo 1958 metų liepos 2 dieną. Jis pasiekė maksimalų 2500 km/val. greitį, buvo pakeista įranga, tačiau nepagerėjo kilimo-tūpimo charakteristikos. Tačiau pirmavo „McDonell“ lėktuvas. Jis pakilo 1958 metų gegužės 27 dieną ir nustebino savo priešakinėmis skrydžio charakteristikomis. Ne veltui „Phantom-2“ F4H (taip buvo pavadintas naujas perėmėjas) pasiekė apie dvi dešimtis pasaulio rekordų įvairiose kategorijose. Bet svarbiausia, kad „Phantom“ buvo pirmasis JAV naikintuvas, sugebantis kilti nuo denio be vėjo. Tam buvo reikalinga pilna lėktuvnešio eiga ir standartinė garo katapulta.

Buvo surinkti 23 priešserijiniai YF4H-1 lėktuvai. Paskutiniuose penkiuose įrengė RLS APQ-72 vietoje laikinai iš „Crusader“ paimtos APQ-50. Nuo tada F4H įgijo galimybę šaudyti „Sparrow“ raketomis – RLS veikimo nuotolis dabar padidėjo tris kartus ir pasiekė 90 kilometrų ribą. Kad būtų galima garantuotai pataikyti į taikinį, ginkluotės valdymo sistema buvo pritaikyta šūviui dviejų raketų salve.

Pirmoji serijinė F4H-1F modifikacija buvo gaminta nuo 1960 iki 1961 metų – iš viso 24 lėktuvai. Iš jų buvo suformuotos dvi mokomosios eskadrilės: VF-121 – lakūnų ir techninio personalo apmokymams Ramiojo vandenyno rajone, o VF-101 – Atlanto vandenyno rajone. 1962 metais naikintuvai imti vadinti F-4A. Pirmųjų kovinių formuočių ginklavimui jau buvo gaminama nauja modifikacija „Fantom“ F-4B. Ji buvo gaminta iki 1966 metų ir buvo naudojama kitoms modifikacijoms.

Geriausio laivyno naikintuvo kovinis krikštas įvyko 1962 metų rudenį. 102 – os eskadrilės „Fantom“ pakilo nuo lėktuvnešio „Enterprise“ denio. Jie lydėjo žvalgybinius lėktuvus F8U-1P, kurie Karibų krizės metu fotografavo į Kubą plaukiančius sovietinius laivus. Tiesa, ginklas tada nebuvo panaudotas.

F-4 gana greitai pradėjo karaliauti lėktuvnešių deniuose. 1963 metais laivyne buvo 10 „Fantom“ 4 „Demon“ ir 14 “Crusader“ eskadrilių. Po metų prapuolė „Demon“, o F-8 (8 eskadrilės) liko tik pasenusiuose „Hankok“ ir „Essex“ tipo lėktuvnešiuose. Toks santykis išliko iki 1971 metų. Nuo tada laivyne liko tik F-4.

Išstumdami kitus lėktuvus „Fantom“ nebuvo vienintelė PLG priemonė. Pagal užmanymą aukščiau minėto ketvirto PLG žiedo struktūra buvo sudaryta iš dviejų - vidurinio ir tolimojo aviacijos kompleksų. Pirmajame buvo F-4. Skraidydamas 200 km atstumu nuo lėktuvnešio per 1,5 valandos jis sudarydavo 120 km pločio gynybos juostą . Antrojo komplekso veikla prasidėdavo už „Fantom“ veikimo ribos (daugiau kaip 250 km).

Antrojo komplekso kūrimas prasidėjo 1958 metais, kai jau buvo žinomos pirmojo komplekso pagrindinės charakteristikos.


Darbas buvo patikėtas ikigarsinių lėktuvų gaudytojų statybos patirtį turinčiai firmai „Douglas“. Jie sukūrė lėktuvą „Douglas „ F6D „Missileer“. Iš esmės, tai buvo tolimojo nuotolio raketų „oras-oras“ skraidanti starto platforma. Buvo ketinama ginkluoti juos valdomomis raketomis „Eagle“, kurios turėjo būti nutaikomos radiolokacinėmis 1,5 metro skersmens antenomis. Lėktuvo patruliavimo laikas 250 km nuotoliu trukdavo kelias valandas. Po trijų metų, spaudžiant Gynybos Ministrui, buvo nutrauktas projekto finansavimas ir „Missileer“vietą PLG hierarchijoje užėmė lėktuvas TFX (F-111В). Iki jo pasirodymo tolimosios gynybos užduotis laikinai sprendė „Fantom“, jo RLS silpnumą kompensuojant radiolokacinio stebėjimo lėktuvais ЕС-121 „Warning Star” (WV-3).

„McDonell“ specialistai pastoviai tobulino savo kūrinį. Net vienos modifikacijos rėmuose F-4B (649 lėktuvai) yra 29 jo rūšys ir serijos. Išoriškai jie niekuo nesiskiria. Įžymiausi buvo 14-os serijos „Fantom“; jiems net buvo suteiktas indeksas G.

F-4G galėjo būti nutaikomi pusiau automatiniu būdu. Įdomu, kad šis nutaikymas buvo daromas balsu per raciją, nes denio lėktuvai neturėjo tolimojo radiolokacinio palaikymo perdavimo sistemos. Pradžioje buvo pagaminti penki lėktuvai, o vėliau – dar septyni. Jie visi buvo Vietname skraidžiusios VF-213 eskadrilės sudėtyje.

Vietnamo karas buvo tikras „Fantom“ išbandymas. Jam priklauso pirmoji pergalė oro mūšyje. 1965 metų balandžio 8 dieną „Fantom“ su „Sparrow“ raketa numušė Vietnamo MiG-17. Tačiau tuoj pat jį patrankos šūviu numušė kitas MiG-17. Lėktuvo įgula nespėjo katapultuotis ir kartu su lėktuvu nugrimzdo į jūrą.

Įvertinus kai kuriuos konstrukcijos ir charakteristikų trūkumus, pradėta F-4J modifikacijos gamyba. Joje buvo nauji varikliai ir RLS. Be to, 228 F-4B lėktuvai buvo tobulinami firmos gamyklose, iš kur į dalinius grįžo jau su naujais indeksais - F-4N. Serijinės gamybos tempai pasiekė 50-70 lėktuvų per mėnesį.

Jau pasibaigus karui, atsirado paskutinė naikintuvo modifikacija karinėms jūrų pajėgoms - F-4S. Į ją „pavertė“ 260 F-4J.
Šiuo metu F-4N ir F-4J patraukti iš ginkluotės, o keturios F-4S eskadrilės yra JAV Jūrų pėstininkų korpuso rezerve. Koviniuose daliniuose liko 1965 metų pavyzdžio žvalgybinis variantas - RF-4B (viena eskadrilė).

„Fantom“ – tai ištisai metalinės konstrukcijos žemasparnis monoplanas su 45 laipsnių trikampiu sparnu. Sparno galai atlenkti 12 laipsnių aukštyn. Tai pagerina skrydžio pastovumą. Nemažas kilis turi posūkio vairą.

Stabilizatoriaus plokštumos – atvirkščios V raidės formos. Dideliuose atakos kampuose jie atstoja pofiuzeliažinius kilius. Fiuzeliažo apačia – plokščia ir minkštai pereina į sparną. Tai padidina keliamąją jėgą. Denio lėktuvų sparnų galai užsilenkia. Sparno mechanizacija: užsparniai, eleronai ir atlenkiami galai.


Fiuzeliažo vidurinė ir galinė dalis (virš variklių ir už jų) – dvisluoksnė. Tarp sluoksnių yra pučiamas oras kuriuo aušinamas išorinis paviršius. Uodegoje yra dedamas 5 metrų diametro stabdomasis parašiutas (denio aviacijoje naudojamas suktukui malšinti). Galinėje lėktuvo dalyje yra stabdymo kablys, kuriuo kabinamasi už trosų. Kylant „Fantom“, kabinamas prie katapultos plieninio troso pagalba. Jo vidurys kabinamas prie katapultos sverto, o galai – „kabliais“ sparno galuose. Šios sistemos naudojimas susietas su didele lėktuvo važiuoklės baze. Pakilus trosas numetamas.


Lėktuvo važiuoklė – trijų atramų. Pagrindinės atramos – vienratės ir įtraukiamos į fiuzeliažą. Priekinė atrama – dviratė ir įtraukiama į fiuzeliažą atlenkiant atgal.

Lėktuvo degalai pilami į fiuzeliažo ir sparno bakus. Bendra jų talpa – 7570 litrų. Po sparnu kabinami du papildomi kuro bakai po 1400 litrų kiekvienas. Dar vienas degalų bakas gali būti pakabintas po fiuzeliažu. Jame telpa 2270 litrų degalų. Yra kuro papildymo ore sistema. Kuro priėmėjo smaigalys yra dešinėje piloto kabinos pusėje.

Lėktuve naudojami J-59 šeimynos varikliai (trauka nuo 7325 iki 8120 kg) priklausomai nuo lėktuvo modifikacijos. F-4S turi mažo dūmingumo variklius. Tai padėjo sumažinti naikintuvo pastebimumą ore. Iki tol patyrę lakūnai pastebėdavo „Fantom“ per 100 km nuotolį ir 10000 m aukštyje.

F-4 įrangą sudaro lėktuvo RLS, infraraudonoji aptikimo sistema, navigacinė sistema, bombų mėtymo taikiklis, automatinė tūpimo lėktuvnešyje sistema ir automatinė skrydžio valdymo sistema. Žvalgybinė modifikacija (RF-4B) turi pailgintą nosį, kurioje sumontuota įvairi fotoaparatūra ir infraraudonoji žvalgybos įranga. Be to, RF-4B turi šoninės apžvalgos RLS. Visos lėktuvo modifikacijos aprūpintos radijo elektroninio slopinimo priemonėmis. Jų antenos yra virš oro įsiurbimo angų.

RLS AN/APQ-120 (taikinio atpažinimo atstumas - 30 km, apžiūros zona pagal vietos kampą ir azimutą plius-minus 60 laipsnių, dažnio diapazonas - 8700 - 9405 Mhz, impulso trukmė – 0,4 mks.). Lazerinis tolimatis - taikiklis AN/AVQ-23 (veikimo nuotolis - 15 km), inercinė, navigacinė sistema AN/ASN-63, navigacijos sistemos AN/ASN-46A borto ESM, radijo aukštimatis AN/APN-155, radioelektroninio saugumo priemonės.

Charakteringa F-4 savybė – lėktuvas neturi patrankų. Tai buvo rimtas trūkumas oro mūšiuose. Konstruktorių bandymas šalinti problemą, pakabinant patrankų konteinerius, nedavė teigiamų rezultatų. Dėl konteinerio vibracijos šaudymo taiklumas buvo nulinis. O stacionarios šaudymo įrangos nenorėjo dėti dėl svorio. Todėl pagrindinė F-4 ginkluotė buvo valdomos raketos „Sparrow“ (iki 6 vnt.) ir „Sidewinder“ (iki 4 vnt.). Smūgiams į žemės taikinius gali būti naudojamos „oras -žemė“ klasės valdomos raketos „Bullpap“, „Maverick“ ir „Shrike“. Naikintuvas gali skraidinti visų tipų valdomas bombas, tame tarpe ir GBU-15. Paprastos ir valdomos bombos, nevaldomos ir valdomos raketos gali būti pakabintos 9-iuose pakabinimo mazguose. Keturi pofiuzeliažiniai mazgai yra skirti išimtinai „Sparrow“ raketoms.

Tipas
Kiekis
Pastabos

AH-1
-
pirmasis prototipas.

F-4A
47
pirmasis serijinis lėktuvas. Pradėtas gaminti 1960 metų gruodžio mėnesį Saint-Lewis mieste.

F-4B
649
pagerintas KJP PLG denio naikintuvo variantas. Į KJP pradėtas tiekti nuo 1961 metų birželio mėnesio.

RF-4B
46
-

F-4C
583
JAV KOP naikintuvo sausumos modifikacija (1963 – 1966 metais pagaminti 583 lėktuvai). Išliko tik RF-4C žvalgybinis variantas

RF-4C
505
F-4C pagrindu sukurtas neginkluotas žvalgybinis lėktuvas (nuo 1964 iki 1974 metų pagaminti 505 lėktuvai).

F-4D
825
pagerintas F-4C variantas (1966 – 1968 metais modernizuota 825 lėktuvai). Jie vis dar naudojami Irane ir Pietų Korėjoje.

F-4E
1387
patobulintas daugiatikslis JAV KOP naikintuvas (1967 – 1976 metais patobulinti 1387 lėktuvai). Buvo gamintas kaip taktinis kovinis lėktuvas (iki 7260 kg raketų ir bombų išorinėse pakabose).

F-4EJ
140
F-4E variantas Japonijai (Japan). Kitaip nei F-4E, turėjo radarą AN/APG-66 (F-16 radaro modifikacija).

RF-4E
149
F-4E pagrindu sukurtas neginkluotas žvalgybinis lėktuvas. Ilgiausiai JAV KOP ginkluotėje išlikusi modifikacija.

RF-4EJ
14
Japonijos RF-4E

F-4F
175
Eksportinis F-4E Vokietijai

F-4G „Wild Weasel“ (konversija)
116
priešradiolokacinis iš F-4E perdarytas lėktuvas. Kai buvo nuimtas iš ginkluotės, jį pakeitė F-16C „Wild Weasel“.

F-4J
522
patobulintas denio naikintuvas. Buvo gaminamas nuo 1966 metų gruodžio iki 1972 metų liepos mėnesio.

F-4K
52
Karališkas Laivynas „Fantom“ FGR.1. Didžioji Britanija

F-4M
118
Karališkos Oro Pajėgos „Fantom“ FGR.2. Didžioji Britanija„ Vėliau pakeistas naikintuvais „Tornado“

F-4N (konversija)
228
iš F-4B perdarytas JAV KJP denio naikintuvas, turintis sustiprintą konstrukciją ir patobulintą įrangą (1978 vasario – 1978 metų kovo mėnesį perdirbti 228 lėktuvai).

F-4S (konversija)
302
iiš F-4J perdirbti JAV KJP denio naikintuvai taip pat su sustiprinta konstrukcija, modernizuota įranga ir kitu varikliu. Vėliau pakeistas naikintuvais F/A-18.

F-4T
0
Eksportinis pasiūlymas

“Fantom”-2000
?
Izraelio firmų 1991 metais modernizuotas F-4E. Pakeista avionika. Pritaikyta šalmo taikinio nutaikymo sistema, radaras EL/M-2032, naujos „oras – žemė“ raketos „POPAI“ ir „oras-oras“ raketos „Piton-3“ ir „Piton-4“. Be Izraelio lėktuvų pagal šį variantą modernizuoti 54 Turkijos KOP F-4E.




„Fantom“ gamyba tęsėsi iki 1976 metų. Jis buvo vienas iš masiškiausiai gamintų reaktyvinių naikintuvų. Jo modifikacijas pirko 11 šalių: Australija, Didžioji Britanija, Graikija. Egiptas, Izraelis, Iranas, Ispanija, Turkija, VFR, Pietų Korėja ir Japonija. Iš viso buvo pagaminti 5195 lėktuvai „Fantom“.

F-4 "Fantom"

Šalis
JAV

Lėktuvo tipas
Taktinis naikintuvas-bombonešis

Kompanija-gamintoja
McDonnell Aircraft Co., McDonnell Corporation

Pirmasis skrydis
1958 metų gegužės 27 dieną

Priimtas ginkluotėn
1963 gegužės mėnuo

Lėktuvo kaina (1995 m)
18.4 mln. USD

Įgula
2 žmonės

Lėktuvo matmenys

Sparnų plotas
49.24 m/kv.

Sparnų ilgis
11.70 m

Liemens ilgis
19.20 m

Lėktuvo aukštis
5.0 m

Lėktuvo jėgainė

Varikliai
2 x Turboreaktyviniai General Electric J79-GE-17A

Maksimali variklio trauka
79.60 kN / 8055 kg

Lėktuvo masės

Tuščio lėktuvo svoris
14100 kg

Maksimalus skridimo svoris
27900 kg

Maksimalus kovinis krovinys
6800 kg

Kuro atsargos / pakabinami bakai
7780 kg / 2280 kg

Skrydžio charakteristikos

Maksimalus greitis kreiseriniame aukštyje
2350 km/val.

Maksimalus greitis 100 m aukštyje
1400 km/val.

Aukščio lubos
19000 m

Skrydžio nuotolis
4200 km

Taktinis veikimo radiusas su PB
800 km

Taktinis veikimo radiusas be PB
350 km

Ekspluatacinės perkrovos
7.6 g

Ginkluotė
Keturios AIM-7 Sparrow ir 4 AIM-9M Sidewinder
raketos, AGM-65 Maverick raketos, AGM-88
HARM raketos, viena bomba po liemeniu ir 4
bombos pilonuose po sparnais.
Bendras kovinis svoris 5625 kg
15 x CBU-52
15 x CBU-58
15 x CBU-71
15 x CBU-87
15 x CBU-89
12 x MK-20
6 x BL-755

Tai va. Apie patį modelį-atrodo gan įspūdingai, kitų autorių surinkimai irgi patiko. Žiūrėsim, kaip rinksis man.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Sveiki, gerbiamieji!

Šioks toks progresas po vakarykščio darbo:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Sutapimas kolkas idealus.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Išdėstysiu truputį pamąstymų apie šį lėktuvą.
Pagal leidinio datą viršelis atrodo taip
Paveikslėlis
Juoką sukelia užrašas „Mig killer“ nors, mano nuomone, turėtų būti „Target for Mig“. Raketos Sidewinder taiklumas buvo apie 13%, tai gana mažas rodiklis. Raketa dažnai pagaudavo saulę arba debesis ir nueidavo šalia taikinio. Tokia ginkluotė labiau tiko bombonešiams ir mažiau manevringiems Mig-17 naikinti.
Mūšio už Taivanį metu kinų Migas grįžo į bazę su įsmigusia, bet nedetonavusia raketa. Kinai raketą pardavė rusams, šie padarė kopiją, modifikavo, pavadino K-13 (P-13) ir apginklavo jomis Migus.  Sparrow taiklumas buvo dar mažesnis – tik 10%. 
Manau, kad už Fantomą geresnis buvo sausumos naikintuvas F-5 Tiger, kuris pirminiai buvo kuriamas kaip denio lėktuvas. Vietnamo karo statistika sako, kad F-4 santykinai teko vienas įvykis (raketos ar patrankos pataikymas, nebūtinai numušant) 100 skrydžių, tuo tarpu F-5 – vienas prie 250!!! F-5 buvo mažas ir labai manevringas, o maksimalus greitis siekė tik 1,7M. Fantomo pliusas – fenomenalus gyvybingumas.

Artimuose rytuose žydai po pirmų Fantomo panaudojimo kaip naikintuvo atvejų, prieš Migus mieliau leisdavo Miražus ir Kfirus, F-ketvirtam daugiau skirdavo atakos lėktuvo vaidmenį.
Norėčiau truputį pridėti liūdną faktą apie šio lėktuvo panaudojimą.
Septintajame dešimtmetyje vykstant „Sekinančiam“ karui tarp Egipto ir Izraelio, abi pusės nuolat viena prieš kitą rengdavo nedideles operacijas, kurių tikslas buvo ne teritorijos užkariavimas, o kuo didesnės žalos padarymas priešo technikai ir infrastruktūrai...
Vienos iš žydų surengtos operacijos metu, du Fantomai dideliame aukštyje kirto Sueco kanalą ir nuskrido Kairo link. Virš miesto centro lėktuvai staigiai nėrė žemyn ir akimirksniu viršijo garso greitį. Paskui lėktuvus susidariusi sprogimo banga smogė miestui, kelių kilometrų spinduliu išdužo visų namų langai, tūkstančiai taikių gyventojų patyrė įvairaus sunkumo klausos traumas. Tai tiesiog terorizmas.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Hm, įdomių čia faktų pateikėt...

Dėl pavadinimo- man jis labai nepatinka, todėl jo nerašiau, ir viršelio nuotraukos nedariau ir nedėjau. O lėktuvą darau tik kodėl, kad labai jau graži man šita mašina...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Man irgi patinka Fantomo išvaizda. Namuose turiu GPM 99'5 numerį su F-4E. Ar sparno galiukus darysi užlenkiamus?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Bandysiu užlenkiamus, bet kaip išeis-nežinau...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:21
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Sveiki!

Kabina kaip ir baigta:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Vairalazdės dar nesudėtos, nes tuo metu, kai dariau nuotraukas, jos džiuvo. Beje, tik dabar pastebėjau, kad galinė sėdynė padaryta su nedidele klaida. Bet čia nebus problemų pataisyt.


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007