Pagrindinis diskusijų puslapis » Lietuviški Group Build'ai » 4-asis lietuviškas Group Build'as (Šaltasis karas) » Dalyvių modeliai Nr.4

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Lėktuvas buvo pradėtas klijuoti. Buvo sukurta tema http://www.modelizmas.com/forumas/viewtopic.php?t=2172, bet modeliukas buvo netyčia sunaikintas. Kadangi šis Mustangas atitinka šio GB taisyklių reikalavimus, iš naujo dedu modelio aprašymą ir neužilgo pradėsiu darbus.

Vėl apie savo susidomėjimo objektą - artimuosius rytus. 1956 spalio 29 Izraelis, atsakydamas į begalines Egipto armijos provokacijas ir suderinęs savo veiksmus su anglais ir prancūzais, sudavė smūgius egiptiečių pozicijoms netoli Sueco kanalo.
Operaciją „Kadeš“ pradėjo keturi lėktuvai Mustang P-51D (Kadeš – senas miestas Sirijos teritorijoje, pirmas paminėjimas apie 1500 pr.m.e.). Žydams buvo puikiai žinoma, kad Egipto armija visiškai nepasitiki radiju ir palčiai naudoja telefono linijas ryšiui, kurios buvo nutiestos po visą Sinajaus pusiasalį įprastu tuo metu būdu: variniai laidai ant stulpų. Prieš operacijos pradžią Mustangai turėjo sunaikinti šį telefoninį ryšį. Prie lėktuvų ant ilgo troso buvo prikabintos bačkos užpildytos betonu, kurios savo svoriu turėjo nutraukti laidus. Skrendant virš Egipto, nuo visų lėktuvų atitrūko lynai. Lakūnai, kaip kas sugalvojo, linijas traukė sparnais arba propeleriu. Nutraukę telefoninį ryšį, žydai norėjo suteikti pradinei operacijos stadijai netikėtumo.
Grįždami P-51D pilotai matė priešinga kryptimi skrendančius desantinius lėktuvus Dakota... (pagal straipsnį iš www.waronline.org)
Mustang P-51D yra tiesioginė P-51B/C modifikacija. Senajame modelyje buvo apribotas galinis vaizdas iš piloto vietos. Amerikonai 1943 metais pastebėjo Spitfire ir Typhoon su lašo tipo kabinos gaubtu ir nedelsiant tokį stiklinimą pritaikė P-47D Thunderbolt ir Mustang P-51D lėktuvams. Modifikuojant lėktuvą buvo padidinta ginkluotė.
Izraelio oro pajėgose Mustangas pakeitė čekišką Avia S-199. Pats Mustangas Buvo pakeistas prancūzišku reaktyviniu Dassault MD.450 Ouragan
Modelis pagamintas ModelArt. Licencinis!!! (pirktas internetu). Iš Izraelio atsiuntė man PDF failus. Laibai patogus būdas modeliuoti. Sugadinus kokia detalę, galima čia pat atsispausdinti naują. Be to skirtingoms detalėms galima naudoti įvairaus storio popierių. Tai antras ModelArt‘o modelis, kurį darau šiame forume. Vienintelis šios firmos leidžiamų modelių trūkumas – mažas kabinos detalizavimas.
Modelio autorius yra numatęs fiuzeliažo detales spausdinti ant 160 g/m2 popieriaus, o jungiamąsias dalis – 80 g/m2. Per plona! Aš fiuzeliažą spausdinau ant 220 g/m2 popieriaus, o jungiamąsias detales ant 160 g/m2. Kadangi padidinau popieriaus storį, reikia labai nežymiai mažinti formuojančias detales.
PaveikslėlisPaveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Padariau kabinos gaubto formą ir užpildžiau gipsu.
PaveikslėlisPaveikslėlis
Prieš pilant gipsą, gaubto šabloną gausiai ištepiau klijais ir leidau išdžiūti. Naudoju senukuose pirktą fasuotą Knauf gipsą. Medžiaga ypatingai greitai kietėja, formą užpildyti reikia iš karto po užmaišymo, kitaip, spėju, nulupus popierių bus gausu skylių.
Paveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Pradedu nuo piloto kabinos. Kaip minėjau, kabinos detalizacija daugiau nei skurdi, krypties vairo pėdalai stačiakampiai, vairalazdė plokščia - dvigubo klijavimo popierius, gazo svirtis irgi plokščia, taikiklis kiek sudėtingesnis. Nepaisant šio trūkumo, mėgaujuosi idealiu detalių sutapimu klijuojant.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
Šį vakarą tiek. :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Dar keletas detalių:
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Dar nebaigęs fiuzeliažo, perėjau prie sparno.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Šiandien sekasi klijuoti, be to visa diena laisva. Baiginėju sparną.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
Niekada nemėgdavau klijuoti sparnų galiukų, čia jie gavosi gana gerai.
PaveikslėlisPaveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:52
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Pabaigiau klijuoti fiuzeliažą.
Padariau galinės važiuoklės nišą,
Paveikslėlis
paskutinį fiuzeliažo elementą.
Paveikslėlis
Dabar korpusas atrodo taip
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:52
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Padariau išmetamuosius vamzdžius.
PaveikslėlisPaveikslėlis
Suklijavau sėdynę.
Paveikslėlis
Diržus darau su savadarbėmis sagtimis. Nuotraukoje tik du iš keturių diržų.
Paveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:52
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Judame toliau. Diržų klijavimą atidėjau vėlesniam laikui, dabar noriu pabaigti planerį. Suklijavau kylį.
Paveikslėlis Paveikslėlis
Toliau darau aukščio vairus. Čia pirma vieta kai reikia detales pataisyti žirklėmis, kad neliktų tarpų pridėjus prie fiuzeliažo. Apatinė plokštuma truputį per ilga, uždėjus detalę, ties sujungimu su kylių atsiranda didokas plyšys.
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Priklijavau sparną.
Paveikslėlis Paveikslėlis

Baisu tokias nuotraukas dėti į forumą, ant stalo bardakas, vos tik vaikai prieina prie stalo, tuoj viskas aukštyn kojom apsiverčia.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 22:52
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Darau radiatorių angos antgalį. Čia labai smarkus nesutapimas, vidinė ortakio dalis gerokai mažesnė už išorinę tiek perimetru tiek ilgiu, suklijavus, reikėjo išorinę dalį smarkiai apkarpyti žirklutėmis.
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Prieš tai priklijavau sparno ir fiuzeliažo jungiamąsias dalis.
Paveikslėlis Paveikslėlis
Po sparnais padariau pakabinamų kuro bakų arba bombų pilonėlius.
Paveikslėlis

Dar norėčiau pasigirti naujomis lentynomis, kurias padariau kambario kampe virš stalo.
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

Štai dar viena gera nuotrauka.
Paveikslėlis
Padaręs šią nuotrauką, išsigandau, pamatęs koks kreivas modelio galas. Matavau visus įmanomus atstumus, kol priėjau išvados, kad tai paprasčiausia optinė apgaulė: šviesos ir šešėlio žaismas.


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007