Pagrindinis diskusijų puslapis » Lietuviški Group Build'ai » 4-asis lietuviškas Group Build'as (Šaltasis karas) » Dalyvių modeliai Nr.4

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:04
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Douglas A-4N Skyhawk (Israeli air force)1/32

Leidėjas ModelArt. Modelis padarytas su Surfmaster programa. Galimi du klijavimo variantai: sudėtingas su judančiomis sparno, aukščio vairo ir kylio plokštumomis, arba su nejudančiomis. Kabinos detalizacija, kaip ir visuose šio leidėjo modeliuose, gana prasta. Galima užsisakyti atspausdintą modelį arba spausdinimui paruoštus failus. Aš pasirinkau antrą variantą. Darau jau trečią šios firmos modelį ir pagal savo nuožiūrą detales spausdinu ant skirtingo storio popieriaus.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

1956 metų rugsėjį Douglas Aircraft pradėjo serijinę atakos lėktuvo A4D-1 gamybą. Pagal JAV karinių oro pajėgų užsakymą Skyhawk turėjo pakeisti F-86 Sabre (Sabre modelio nuotraukos: http://yfrog.com/83img4013j, http://yfrog.com/4oimg4017j ), F9F Panther ir A-1E Skyraider. Pagrindinis projekto akcentas: masės sumažinimas išsaugant ir padidinant lėktuvo smogiamąją galią. Pagrindine projekto dalimi tapo naujo delta sparno 8,38m pločio sukūrimas. Toks plotis leido lėktuvą naudoti standartiniuose lėktuvnešių denio keltuvuose. 1952 metų birželį JAV laivynas užsakė du bandomuosius modelius XA4D-1, kurie pirmą kartą pakilo į orą lygiai po dviejų metų.
Labiausiai krintantis vizualinis skirtumas tarp įvairių modifikacijų tai „kupra“ ant fiuzeliažo, kurioje sutalpinta navigacinė aparatūra, leidžianti lėktuvą naudoti įvairiomis oro sąlygomis. Šis lėktuvas buvo gaminamas iki 1979 metų. Iš viso pagaminta virš 3000 visų modifikacijų mašinų. Šiuolaikinius reikalavimus tenkina tik modifikacijos M ir N.
Lėktuvuose buvo montuojas beforsažinis reaktyvinis variklis J 52-P-408 (trauka 5,1 t) lėktuvo ilgis 12,27m, plotis 8,38, aukštis 4,57m. Maksimalus greitis 1.103 km/h.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Nors A-4N yra eksportinis variantas ir turi stabdymo kablį, mano žiniomis, nei viena lėktuvą importavusi šalis neturi lėktuvnešių. Pagrindiniai Skyhawk importuotojai: Argentina, Australija, Brazilija, Indonezija, Izraelis, Kuveitas, Malaizija, Naujoji Zelandija, Singapūras. Didesni kariniai konfliktai ar karai kuriuose dalyvavo A-4: Vietnamo karas, Arabų-Izraelio konfliktai 1973, 1982m, Folklendo salų konfliktas, „Audra dykumoje“-Kuveito išvadavimas... Šie konfliktai parodė didelį lėktuvo efektyvumą kartu mažą gyvybingumą virš mūšio mūšio laukoe, dėl to atsirado jį pakeitęs A-7 Corsair.
Dar truputį apie šį lėktuvą.
Pirmomis 1973 metų Arbų-Izraelio karo (Yom Kippur war – Paskutinio Teismo Dienos karas) dienomis, kada žydams buvo riesta ir buvo galvojama apie blogiausią, šis lėktuvas turėjo numesti atominę bombą ant Sirijos. Šis faktas, kur esu apie tai skaitęs, nėra patvirtinamas!!! Tai yra rodoma vieno amerikietiško meninio filmo įžangoje.Po lėktuvu kabinama atominė bomba, lėktuvas pakyla, skrenda ir yra numušamas. Bomba nesprogsta (tipo nėra aktyvuota). Kiti šaltiniai rašo, kad atominėmis bombomis buvo apginkluota fantomų eskadrilė...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:05
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Pajudėjau į priekį. Pradėjau klijuoti piloto sėdynę. Sėdynės detalės spauzdintos ant 160 g/m2 popieriaus.
PaveikslėlisPaveikslėlis
Tik dabar pastebėjau, kad fotoaparatas neteisingai nustatytas, praeitą mėnesį rodo.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:05
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Pabaigiau piloto krėslą.
Paveikslėlis
Pastebėjau, kad lipalas prastai klijuoja dažytus paviršius, jeigu modelis spausdintas spaustuvėje - viskas gerai, o lazerinio printerio dažų neima, klijai tepasi kaip ant riebluoto paviršiaus.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:05
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Toliau darau fiuzeliazo dalį, kurioje bus kabina.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
Bandomasis surinkimas, žiūriu, ar viskas sueina, ar nelieka tarpų. Lyg viskas gerai.
Paveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:05
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Vėl kelis vakarus prieš ir po krepšinio gavau po valandėlę prisėsti prie modelio
PaveikslėlisPaveikslėlis
Dar nededu į kabiną vairalazdės, piloto sėdynės ir nedarau taikiklio - bijau toliau klijuodamas lėktuvą, netyčia ką nors nulaužti. Esu užsisakęs kabinos gaubtą nuo Skyhawk išleisto GPM, tiesa, modelio masteliai skiriasi 1/32 ir 1/33. Kadangi parsiuntimas (tiksliau parvežimas) nieko nekainuoja, o paties gaubto kaina tik 3,3 zloto, kodėl nepabandžius pritaikyti. Mastelio skirtumas labai mažas, gal tiks?
Paveikslėlis
Gražiai klijuojasi ortakiai. Du pusapvaliai vazdeliai suklijuojami ties pačia briauna ir sulipę, skečiami ir kišami į formerį - labai gražiai "išsipučia" kanalų sujungimas.
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Esu padaręs ortakių antgalius, vėl gi negaliu jų priklijuoti, nes trukdys tinkamai uždėti kabinos gaubtą.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:05
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Negaliu pasakyti, kad tempai yra dideli. Vakarais, kai užmigdau vaikus, prisėdu valandėlei, arba rytais pasikrapštau puvalandį, kai nėra reikalo labai anksti trenktis į darbą. Pats detalių suklijavimo procesas gana spartus. Naudoju lipalą ir popierius pasitaikė toks, kad sulietus klijais pateptus paviršius, po kelių sekundžių detalių nebeatskirsi, nereikia ilgai laukti.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:05
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Dar pora nuotraukų: judu link fiuzeliažo galo.
PaveikslėlisPaveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:06
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Priėjau prie fiuzeliažo galo.
PaveikslėlisPaveikslėlis
Toliau darysiu "kuprą" ir kylį. Priekinę dalį uždėsiu, kai bus padaryti ratai, nežinau, ar reikės svarelio priekinei daliai nusverti.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:06
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
svarankiskas rašė:
Kolkas viskas atrodo labai gražiai :wink: , spėju net briaunų nedažai?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 23:06
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Caras rašė:
Dažau. Kamufliažiui naudoju flomasterius, lėktuvo apačiai (žydrai spalvai) parinkau pieštuką, kabiną ir išmetimą taisiau juodu markeriu.


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007