Pagrindinis diskusijų puslapis » Konkursas: Jaunimo modeliavimas parinkta tema -1 » Konkurso dalyvių modeliai

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:34
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Paveikslėlis

Istorija:
Pirmieji Tarybų Rusijos autobusai buvo nupirkti Anglijoje. 1924m rugpjiūčio 8d. Maskvoje pradėjo dirbti pirmoji autobusų linija. Po pusmečio buvo atidarytas antras maršrutas. Autobusų eksplotacija vyko sėkmingai ir 1925m. Mossovieto transporto skyrius užsakė 112 autobusų užsienyje ir 100 turėjo būti pagaminta pačioje šalyje. Tuo metu AMO gamykla jau gamino sunkvežimius AMO F-15, kurie ir tapo pagrindu pirmųjų tarybinių autobusų sukurimui. Jau 1926m. buvo pagaminta nedidelė partija autobusų su vienomis arba dvejomis keleivių durimis. Gamykliniai bandymai buvo sėkmingi, nes buvo panaudota patikrinta sunkvežimių konstrukcija, bet tuo pačiu AMO F-15 važiuoklė mažai tiko autobusinio tipo kėbului montuoti: trumpa bazė neleido sukurti erdvaus keleivių salono, dešinysis vairo išdėstymas esant dešiniapusiui eismui apsunkina jo komponavima. Maskvoje tuo metu labiau tinkamas pasirodė angliškas "Leilandas". AMO gamyklos autobusai pagrindinai dirbo nedideliuose miestuose ir kaip tarnybinės mašinos.

Techniniai duomenys:
Gamybos metai: 1926-1931
Važiuoklės formulė: 4x2
Keleivių vietų:sėdimų/bendrai: 12-14/20
Paruošto reisui svoris: 2800kg.
Bazė: 3070mm.
Ilgis: 5100mm.
Plotis: 2100mm.
Aukštis: 2500mm.
Variklis: karbiuratorinis, benzininis, 4 cilindrų
Darbinis tūris: 4,40 litrų
Maksimalus greitis: 42km/h
Maksimalus galingumas prie 1400aps./min 36 km/h


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Pirmosios nuotraukos iš gamybos proceso
Rėmas bus dažomas ir špakliuojamas vietomis
Paveikslėlis
Lingės Paveikslėlis
Paveikslėlis
Čia matosi variklio apačia, kuria ir žadu špakliuoti (yra tarpas per sujungima)
Paveikslėlis


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
svarankiskas rašė:
bitute123 rašė:
Pirmosios nuotraukos iš gamybos proceso
Rėmas bus dažomas ir špakliuojamas vietomis


Viskas atrodo gerai, bet ar nenorėtum apsiriboti vien briaunų padažymu, kam špakliuoti?
Be to modelis automatiškai patenka į kitą kategoriją.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Deje tek špakliuoti vieną vietą :evil:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
joryyys rašė:
Gal dar ne per vėlu panaudoti siūlių užpildymo technologiją su pieštuku?

P.S. Pastebėjau, kad Momentas "nusidažo" sumaišytas su aliejine pastele.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Kulverstuxas rašė:
Sveikas,

Ei, vaikine, o kur 1-5 detalė? Kur 3-5 juostelės ant variklio apačios kurios paslepia tuos plyšius tarp 3-1 ir 3-3 detalių sujungimo??

Darysi besisukančius ratus ar paprastus??


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Ratai suksis, o dėl tų juostelių kai nueisiu į bureli pažiurėsiu.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Sveiki!Pats šiuo metu darau tokį patį autobusą,ir nusprendžiau pakomentuoti.Visų pirma,nelabai suprantu,kam reikia glaistyti?Kaip ir rašė Kulverstuxas,toje vietoje dedasi juostelė 3-5.Antra,galiu parekomenduoti neskubėti surinkinėti besisukančių ratų detalių.Vien prie galinių ratų būgnų aš užtrukau 3 valandas.Užtat rezultatas džiugina.Jei darysi pasisukančius į šonus ratus,siūlau detalių 5b-4,5b-7,5b-6,5b-1,5b-2,5b-13 skylutes sutvirtinti lašeliais superglue-kaip parodė vėlesnė praktika,tai tikrai verta.Trečia:problematiškas stiklų įklijavimas.Pateiksiu pavyzdį su elementu 9(galinė salono sienelė):pirmiausia iš detalės 9-2 baltosios pusės užklijuojamas stiklas.Toliau irgi iš baltosios 9-2 pusės užklijuojama perlenkta 9-4 detalė.Tada ant baltosios 9-1 detalės pusės užklijuojama detalė 9-3.Detalės 9-1 ir 9-2 suklijuojamos tarpusavyje baltomis pusėmis,ir prie apatinės lango dalies krašto priklijuojama detalė 9-5.

Jei darysi atsidarančias duris,galiu pasakyti,jog elemente 13 yra sumaišyta numeracija.Atsidarančioms durims naudojama detalė 13-b3,o fiksuotoms 13-a3.Beje,visus vyrius patarčiau pirmiau priklijuoti prie durų,o tik poto visą mazgą prie korpuso.Kolkas tiek,sėkmės!


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:36
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Ačiū už pagalba. Nuspredžiau ratus daryti nesisukančius, nes jie labai greitai sulužti gali(mano brolis 8 metų mėgsta pavažinėti).
Tos juostelės ant variklio apačios jau uždėtos. Šiandien burelyje jau padariau galini tiltą ir ir didžiąją dalį priekinio tilto. Progresas labai mažas (tingiu daryti). Špakliuoti nebereikės, nes juosteles uždėjau, reikės visur retušuoti briaunas ,kad į akis labai nekristų. Daryti duris atsidarančias nežadu ,nes nenoriu. Kolkas viskas daugmaž sklandžiai einasi su detalėm. Nėra jokių nesutapimų. Modelį pradėjau klijuoti su "moment lipalu" (tiksliai nežinau kaip jis vadinasi). Nuotraukas imesiu kitą dieną.Tai viskas ką norėjau pasakyti.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 19 Geg 2014 20:36
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
profesionalas rašė:
Taip,ratai nėra labai tvirti ir sunkokai sukasi.Jei priekiniai dar normaliai,tai galas man jau buvo "susmigęs".Bet pasisukančius į šonus priekinius ratus vis tiek rekomenduoju daryti.Sėkmės!


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007