Pagrindinis diskusijų puslapis » PLASTIKINIAI MODELIAI » Plastikinė aviacija

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:02
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Minimus rašė:
:)
Šiaip galiu pasakyti pats lėktuvas gerai padarytas, labai detali kabina, dažymas labai kruopštus. Žodžiu yra iš ko pasimokyti :)
Beje turiu ir pastabų, žinoma jei nesupyksi, galiu išsakyti savo nuomonę?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:02
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Saraz rašė:
Minimus rašė:
:)
Šiaip galiu pasakyti pats lėktuvas gerai padarytas, labai detali kabina, dažymas labai kruopštus. Žodžiu yra iš ko pasimokyti :)
Beje turiu ir pastabų, žinoma jei nesupyksi, galiu išsakyti savo nuomonę?


Pastabos labiausiai laukiamos, tam gi ir dedu nuotraukas :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:03
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Minimus rašė:
Taip, pirmiausiai stabilizatorius, vns. Apnešimai kaip tu juos vaizduoji ant jų niekados tokie nebus. Jeigu ir būtų apnešta, tai suodina būtų visa uodega, o jei suodina visa uodega, tai iš po variklių sparnas turėtų būti juodas.
dabar, dėl interceptorių, šiaip labai gražiai nuspalvinai juos, ypač su kryžiumi, bet reikalingos jiems nišos, žinoma suprantu tai nelengva padaryti.
kryžiai turėtų būti po jais irgi nepilni. Nes žymėjimas būtų juos sulenkus, o po jais jokio žymėjimo nebūtų.
Beje, pabandyk padaryti nuplovimą, efektyviai pasisendina lėktuvas :)
Padangas irgi pasisteng mažiau subliuškimą vaizduoti, nes šiaip slėgis juose turėtų būti apie 8 atm jei ne daugiau
vamzdelius kurie iena nuo važiuoklės, turbut stabdžių sistema, na nzn tik kokia jų spalva, bet pasisteng kuo glauščiau prie važiuoklės pritvirtinti, nes aviacija labai to nemėgsta
Tikiuosi ne per žiauriai :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:03
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Saraz rašė:
Minimus rašė:
Taip, pirmiausiai stabilizatorius, vns. Apnešimai kaip tu juos vaizduoji ant jų niekados tokie nebus. Jeigu ir būtų apnešta, tai suodina būtų visa uodega, o jei suodina visa uodega, tai iš po variklių sparnas turėtų būti juodas.


Na bandysiu argumentuoti nuotraukomis. Manau pas mane blogai yra ne srauto kiekis, o tai kad uodegoje pamiršau užpurkšti ant aukščio vairų suodžius iš viršaus kaip apačioje. Keletas foto jog uodega neturėjo būti suodina:

Paveikslėlis

Minimus rašė:
dabar, dėl interceptorių, šiaip labai gražiai nuspalvinai juos, ypač su kryžiumi, bet reikalingos jiems nišos, žinoma suprantu tai nelengva padaryti.
kryžiai turėtų būti po jais irgi nepilni. Nes žymėjimas būtų juos sulenkus, o po jais jokio žymėjimo nebūtų.


Na arba aš kažko nesupratau arba nišų jiems tikrai nereikia. Kryžiai nuotraukose po stabdžiu pilni. Kryžiai buvo dažyti tokiu principu: Kadangi jie turi tiksliai atkartoti tą kryžių dalį kurią uždengia, modelis buvo nudekoliuotas, vėliau pridėtas oro stabdis taip lyg būtų uždarytas ir pagal tai dangstytas. Vėliau viską išpurškus priklijuoti prie sparno.

Paveikslėlis

Minimus rašė:
Beje, pabandyk padaryti nuplovimą, efektyviai pasisendina lėktuvas :)


Planuose buvo, bet su bandomuoju triušiu Ju-87 gavesis rezultatas nebuvo visiškai tas ko tikėjausi, tad nusprendžiau jog greičiausiai gausis per daug susendintas, o iki konkurso buvo likę porą dienų, todėl nenorėjau rizikuoti. :)

Minimus rašė:
Padangas irgi pasisteng mažiau subliuškimą vaizduoti, nes šiaip slėgis juose turėtų būti apie 8 atm jei ne daugiau
vamzdelius kurie iena nuo važiuoklės, turbut stabdžių sistema, na nzn tik kokia jų spalva, bet pasisteng kuo glauščiau prie važiuoklės pritvirtinti, nes aviacija labai to nemėgsta


Dėl šlangų tikrai kaltas. Matyt skubant jau buvo įsijungęs automatinis darymo režimas ir akys nebematė ką daro. Kas liečia padangas man viskas tinka:

Paveikslėlis

Minimus rašė:
Tikiuosi ne per žiauriai :)


Kuo žiauresnės kritikos gauni už klaidas - tuo geriau viską įsisavini ir nekartoji vėliau, tad kuo daugiau gausiu kritikos, tuo būsiu dėkingesnis, jog padedat tobulėti :D


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:03
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Berkut rašė:
Smagu, kad atsiranda naujų veidų, kurie gali argumentuotai pareikšti pastabas, o kitą puse į jas taip pat argumentuotai atsakyti. :wink:
Saraz
O lėktuvas tikrai gerai gavosi, gyvai gerai žiūrisi. Gal man kiek irgi trūksta "protingo" nuplovimo, priduodu tikrumo daugiau.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:03
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Minimus rašė:
Na del interceptoriu galiu pasakyti atsimušei, mat foto nežiūrėjau, dėl tų nišų tai turėjau omenyje jog to meto lėktuvai nebuvo labai tobuli ir kad pakelti jų aerodinaminę kokybę tiesiog kiekvieną kampą išlaižydavo, kad kuo mažiau pasipriešinimų būtų, todėl interceptorių būtų logiškiau suleiti taip kad jis duotų kuo mežesnį pasipriešinimą. Kažkaip atrodo jog jis buvo konstrukcinškai nenumatytas, o sumontuotas vėliau. Bet šiaip keista, paprastai pikiruodavo "Štukos".
Na padangos pastačius lėktuvą ant ratų visai kitaip atrodo, rašydamas žiūrėjau i apverstą, tai kitaip pasirodė.
Na dėl šito klydau.
Bet dėl suodžių siūlyčiau neteplioti stabiliztoriaus sekantiems lėktuvams, mat foto yra foto, o jei jau labai nori tai ant sparno tos vietos turi būti juodos.
Beje galėčiau pasakyti, kad tose foto su sudinu stabilizatoriumi labai skiriasi išsuodintas plotas stabilizatoriaus ir aukštumos vairo. sakyčiau, kažkas buvo šiam lėktuvui daryta, na iš techninės pusės. Beje, jei lėktuvą pamušė (t.y. išvedė iš rikiuotės variklį) ir jis sugebėjo grįžti į bazę tai viskas turėtu būti tepaluose, visa uodega :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:03
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Saraz rašė:
Minimus rašė:
Na del interceptoriu galiu pasakyti atsimušei, mat foto nežiūrėjau, dėl tų nišų tai turėjau omenyje jog to meto lėktuvai nebuvo labai tobuli ir kad pakelti jų aerodinaminę kokybę tiesiog kiekvieną kampą išlaižydavo, kad kuo mažiau pasipriešinimų būtų, todėl interceptorių būtų logiškiau suleiti taip kad jis duotų kuo mežesnį pasipriešinimą. Kažkaip atrodo jog jis buvo konstrukcinškai nenumatytas, o sumontuotas vėliau. Bet šiaip keista, paprastai pikiruodavo "Štukos".
Na padangos pastačius lėktuvą ant ratų visai kitaip atrodo, rašydamas žiūrėjau i apverstą, tai kitaip pasirodė.
Na dėl šito klydau.
Bet dėl suodžių siūlyčiau neteplioti stabiliztoriaus sekantiems lėktuvams, mat foto yra foto, o jei jau labai nori tai ant sparno tos vietos turi būti juodos.
Beje galėčiau pasakyti, kad tose foto su sudinu stabilizatoriumi labai skiriasi išsuodintas plotas stabilizatoriaus ir aukštumos vairo. sakyčiau, kažkas buvo šiam lėktuvui daryta, na iš techninės pusės. Beje, jei lėktuvą pamušė (t.y. išvedė iš rikiuotės variklį) ir jis sugebėjo grįžti į bazę tai viskas turėtu būti tepaluose, visa uodega :)


Interceptoriai, kiek mačiau buvo toli gražu ne ant kiekvieno Ju-88. Sendinimas toks neryškus nes nesinori persistengti su nusidevėjmu :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:03
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
ZALIAS rašė:
Berkut rašė:
Smagu, kad atsiranda naujų veidų, kurie gali argumentuotai pareikšti pastabas, o kitą puse į jas taip pat argumentuotai atsakyti. :wink:
Saraz
O lėktuvas tikrai gerai gavosi, gyvai gerai žiūrisi. Gal man kiek irgi trūksta "protingo" nuplovimo, priduodu tikrumo daugiau.

Sutinku su kolega. Tikrai malonu stebėti tokį įdomų "pokalbį" ir pasisemti žinių, nors 2 WW ne mano tema:) . Kaip jau minėjau klube, Šaro modeliai labai šoktelėjo aukštyn(tiksliau - kokybė nuosekliai ir tikslingai kilo), o protingai ir tvarkingai naudojamas PE labai smarkiai gerina modelių vaizdą.
Linkiu taip ir toliau, Šarūnai.
Pagarbiai - Darius L.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:04
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
ZALIAS rašė:
Minimus rašė:
Bet dėl suodžių siūlyčiau neteplioti stabiliztoriaus sekantiems lėktuvams, mat foto yra foto...)

Manau, jog foto ir yra vienas pagrindinių dalykų pagal kurį galim daryti tikroviškus modelius. IMHO
Pagarbiai - Darius L.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 27 Bal 2014 21:04
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Minimus rašė:
Na, pats dirbu aviacijoje, bet niekados neteko matyti purvino stabilizatoriaus, na o jei purvinas tai jis visas bet ne jo dalis, o jei jo dalis purvina, tai kažkoks šešėlis krenta, raba jis buvo remontuotas. kas akivaizdu foto, jog aukštumos vairo is pačio stabilizatoriaus suodžių apnešimo plotas skiriasi


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007