Pagrindinis diskusijų puslapis » KARTONAS » Kartoninė aviacija

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:12
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Alvidas rašė:
Na o štai čia dar vienas mano projektas su vandens plūdurais ir detalizuotu varikliu


Prikabinti failai:
100_1458_181.jpg
100_1458_181.jpg [ 79.24 KiB | Peržiūrėta 2717 kartus(ų) ]
100_1465_162.jpg
100_1465_162.jpg [ 73.99 KiB | Peržiūrėta 2717 kartus(ų) ]
100_1511_704.jpg
100_1511_704.jpg [ 90.87 KiB | Peržiūrėta 2717 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:12
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Alvidas rašė:
Vandens plūduras karkasas ir šablonas lėktuvo priekio, čia buvo variantas jei darytum be variklio o jei su varikliu tai ta dalis nusipjauna tai aš ja panaudojau kaip šablona pagal kurį formuosiu variklio gaubtus


Prikabinti failai:
100_1587_116.jpg
100_1587_116.jpg [ 73.71 KiB | Peržiūrėta 2716 kartus(ų) ]
100_1584_435.jpg
100_1584_435.jpg [ 75.77 KiB | Peržiūrėta 2716 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:13
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Alvidas rašė:
O čia jau kaip ir baigtas varikis tik betrūksta pravedžioti žarneles kurių duota schema bet ji labai paini tai nežinau kaip ten man gausis su jomis :)


Prikabinti failai:
100_1591_895.jpg
100_1591_895.jpg [ 64.5 KiB | Peržiūrėta 2716 kartus(ų) ]
100_1590_118.jpg
100_1590_118.jpg [ 58.68 KiB | Peržiūrėta 2716 kartus(ų) ]
100_1589_536.jpg
100_1589_536.jpg [ 67.48 KiB | Peržiūrėta 2716 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:13
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Alvidas rašė:
Kulkosvaidžiai ir išmetamieji vamzdžiai


Prikabinti failai:
100_1595_994.jpg
100_1595_994.jpg [ 81.3 KiB | Peržiūrėta 2716 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:13
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
noutbukas rašė:
Biški nesupratau :-k , kas čia per modelis (galėjai ideti viršelio nuotrauka, ir biški info apie šį aparatą..., aišku jei radai) . Varyklis išspūdingai atroso =D> . PERSPĖJU: prieš dengdamas karkasa padaryk apkala (iš patirties perspėju). Tai tiek, sekmės darbuose.... :!:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:13
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
svajuz rašė:
Jei tai kartoninis modelis, tai būtų malonu kad pristatytum žurnalą iš kurio jis daromas, tada būtų lengviau visiem įsivaizduoti kas čia vyksta. Pasižiūrėk kaip apiformintos kitos temos ir padaryk tą patį savai. Sėkmės! :wink:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:13
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
FerRuM rašė:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:14
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Donatas rašė:
Žinau, kad Alvydui yra problemų su internetu, tai atsakysiu už jį:
Tai Answer 2004m. Nr.1-2:
Paveikslėlis
Aprašyme pateikta tokia istorija:
"1939 metų pabaigoje Vokietijos karo vadovybė ėmė planuoti Norvegijos ir Danijos puolimą. Tam norėta panaudoti transportinius lėktuvus Ju-52. Bet jiems reikalinga naikintuvų priedanga, o esamų naikintuvų skridimo nuotolis buvo per mažas, o ir tinkamų aerodromų tose šalyse buvo maža, ypač Norvegijoj. Todėl pabandyta sukurti naikintuvo Me 109 hidroplano versiją. Jei lėktuvas būtų nusisekęs, jis tikrai būtų buvęs naudingas kalnuotose įlankose. Plūdės buvo paimtos nuo Arado 196 (kurį dabar daro Bitute123). Naudota Me-109E (Emil) versija, pervadinta Me-109 W-1. Pradėjus bandymus, paaiškėjo, kad lėktuvo greitis sumažėjo 80km/h, pablogėjo manevringumas ir labai sunku jį saugiai nutupdyti ant vandens. Kai du lėktuvai buvo sudaužyti leidžiantis, nutraukti darbai ir prie likusių 4. Visgi buvo suprojektuotas variantas su patobulintu plūdžių tvirtinimu, ir pavadintas Me-109 W2. Greičiausiai šių lėktuvų realiai nebuvo pagaminta, bet čia pateiktas kaip tik Me 109W2, koks jis turėjo atrodyti".

Nuo savęs pridėsiu, kad šitam leidiny yra fantastiškai detalizuotas variklis, kuriuo tikriausiai ir susigundė Alvydas. Na tai sėkmės jam toliau kaustant blusas.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:14
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Labai gražus modelis =D> . Tikriausiai sunkiausia bus apdengtį slidžių karkasą ??


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 18 Geg 2014 20:14
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Pranas Sungaila rašė:
Neblogas lėktuvėlis. Tik su kai kurių detalių pavadinimais kažkas netvarkoj: slidės, kiek žinau, skirtos šliuožti sniegu arba vandeniu. Tačiau jos turi vieną savybę, netinkančią tuo atveju, kai kalbama apie hidrolėktuvus. Jei slidininkas vandenyje neteks greičio, kas bus? Su lėktuvu būtų dar blogiau: tektų išlipti ir įlipti, pakrauti ir iškrauti jam nesustojant. O tai jau gana problematiška. Todėl hidrolėktuvams naudojamos ne slidės, o plūdurai. Atleiskite už nedidelį nukrypimą nuo pagrindinės temos. O pats modelis tikrai sudomino todėl bus įdomu stebėti jo progresą.
Tai tiek


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007