Pagrindinis diskusijų puslapis » KARTONAS » Kartoninė civilinė ratinė ir vikšrinė technika

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Bal 2014 23:22
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Bal 2013 12:19
Pranešimai: 69
Miestas: Panevėžys
Sveiki visi, sekiau jūsų darbus ir sekant jūsų darbus pradėjau daryti naują modelį (ką dangi arado darbus nukėliau į vasarą, tai nusprendžiau pasiimti mažiai detalizuota modelį) tai yra BUMAŽNYJ ORIOL
KIROVIEC k-700A modelis, nesudėtingas, paprastas modeliukas, kuri tikrai smagų rinkti. Tik deja, nebučiau aš, sugebėjau įvelti pora klaidų :( Vieną iš tokių yra, nesuėjusios dalys (variklio gaubtas, bei oro aušintuvo dėžiutės) o kitą jau seniai žinoma, tai briaunos :( Modeliuka jau renku mėnesi laiko, stengiuos daryti taip pat kaip ir zis-5. Mano akym žiūrint gerai atrodo, bet tik mano :D
Istorija apie k-700a
Oficialiai K-700 istorija prasidėjo tuomet, kada gamyklos ypatingasis konstruktorių biuras (OKB) gavo komunistų partijos ir vyriausybės užduotį sukurti didelės galios mašiną, tinkamą plėšiniams įdirbti ir didelės apimties melioracijos darbams atlikti. Techninė užduoties dalis skambėjo gražiai: didelės traukos galios traktorius, skirtas didesnio technologinio greičio reikalaujančioms operacijoms atlikti.
Nutylima, kad už paradinės širmos slypėjo kariškių noras turėti universalią mašiną pagalbiniams darbams kariniuose aerouostuose, tiesiant kelius, transportuojant artileriją. Patogu – karui prasidėjus, bet kokia kolūkyje dirbanti technika pereina Gynybos ministerijos žinion.
K-700 projektavimo darbai pradėti 1961 m., gamyba – 1962 m. 12–13 tonų bendrosios masės traktoriuje (nepainioti su traukos klase, pagal kurią anuomet buvo klasifikuojami traktoriai ir pagal kurią K-700 buvo priskirtas 5 t/50 kN traukos klasės mašinoms) sumontuotas turbodyzelinis 162 kW/220 AG pajėgumo V8 formos variklis JaMZ-238NB.
Traktorius turėjo 16/8 hidromechaninę pavarų dėžę ir mechaninės priekinio tilto amortizacijos su išilginėmis parabolinėmis lingėmis sistemą. Kai kuriuose modeliuose, daugiausia pramoninės paskirties, priekinio tilto amortizacijos sistemos nebuvo. Galinis tiltas visuose modeliuose buvo neamortizuotas, pritvirtintas standžiai. K-700 buvo sumontuotas 450 l, o pasirodžiusiame vėliau K-701 – 640 l talpos degalų bakas.
Pritaikyti technologinėms operacijoms atlikti 9–15 km/val. greičiu, palyginti su kitais anuomet TSRS gamintais ir naudotais traktoriais, K-700 už pastaruosius buvo 2,5–3 kartus našesni. Transportinis šio traktoriaus greitis tiems laikams buvo gana didelis, viršijantis 30 km/val.
Nors pirmieji „kirovai“ nuo konvejerio nuriedėjo 1962 m. liepos 13 dieną, masinė jų gamyba pradėta tik 1964 m. Nuo 1971 m. buvo gaminama pereinamoji modifikacija – K-700A. Traktoriuje paliktas tas pats 162 kW/220 AG pajėgumo variklis JaMZ-238NB.
1975 m. K-700A pakeitė galingesnis modelis K-701 su nauju V12 formos 221 kW/300 AG pajėgumo varikliu JaMZ-240B. Šis variklis taip pat buvo su turbokompresorinio pripūtimo sistema.
Kampas tarp gretimų JaMZ-240B cilindrų eilių sudarė 75o, o dešinės pusės cilindrų eilė kairiosios atžvilgiu buvo pastūmėta į priekį 35 mm. Šis sprendimas leido ant vieno alkūninio veleno švaistiklinio kakliuko pritvirtinti iš karto du švaistiklius – po vieną iš priešingų eilių. Variklyje įgyvendinta ir daugiau įdomių sprendimų. Pavyzdžiui, tarp cilindrų eilių įrengtos degalų įpurškimo siurblio sekcijos dirbo kitokia seka negu variklio cilindrai. Tai leido konstruktoriams sutrumpinti degalų tiekimo vamzdelių ilgį (atitinkamai, sumažinti hidraulinius nuostolius juose) ir sukurti lengvai įsimenamą pastarųjų jungimo tvarką.
Variklis paleidžiamas buvo ne benzininiu paleidimo varikliu, o elektriniu starteriu. Jo aušinimo sistemos ventiliatorius buvo įjungiamas automatiškai per hidraulinę movą. Tai leido užtikrinti optimalų variklio šiluminį režimą, nepriklausomai nuo aplinkos oro temperatūros.
Traktoriai turėjo vienodo skersmens priekinius ir galinius ratus su žemo slėgio padangomis. Stabdžių sistema pneumatinė su būgniniais visų ratų stabdžiais. Traktorius vairuojamas buvo ne priekiniais ar galiniais ratais, o specialiais hidrocilindrais pasukant vieną kitos atžvilgiu priekinę ir galinę traktoriaus dalis.
P.s Kiek skaičiau ir domėjausi tai niekur nerašo, kad i pačius pirmiuosius K-700 modelius buvo montuoja V12 ir V8 cilindrių varikliai iš tankų ;)
Atsiprašiau dėl nuotraukų kokybės, nes fotografaviau su telefonu :(
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Ir kartu su Moskvitc
Paveikslėlis

_________________
Nekask kitam duobės, nes pats įkrisi


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 21:50
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Sveikas,

dėkui už išsamų aprašymą, tikrai buvo įdomu pasiskaityti ypač apie variklius.
Kartą teko matyti "Kirovą" važiuojantį vaikystėje, tai įstrigo tokia detalė, kad traktorius judėjo priešinga kryptimi, nors vairuotojo padėtis sutapo su važiavimo kryptimi. Spėju "Kirovas" turi kažkokią mobilią vairavimo vietą, ar aš klystu ?

Modelis atrodo tikrai neblogai, kaip matau ir "šarnyras" funkcionuoja, gal vaizdą kiek gadiną išbangqvęs stogas ir stogo krašai, bet tai turbūt dar pataisoma.

PS. pats irgi turiu suklijavęs Moskcich Aleko, kažkada buvo super, ypač kai buvo galima gauti nemokamai.

Sekmės darbe.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 15:55
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Bal 2013 12:19
Pranešimai: 69
Miestas: Panevėžys
savarankiskas rašė:
Kartą teko matyti "Kirovą" važiuojantį vaikystėje, tai įstrigo tokia detalė, kad traktorius judėjo priešinga kryptimi, nors vairuotojo padėtis sutapo su važiavimo kryptimi. Spėju "Kirovas" turi kažkokią mobilią vairavimo vietą, ar aš klystu ?

Turiu tave nuvylti, kadangi kiravas neturėjo mibilią vairavimo sistėmos. Tu esi matęs visai kitą traktriu kuris turi v8 varikli ir labai panašia pakaba i t-150 (pusiantrinio taip liaudiškiai tariant). Nes k-700 turėjo daug modifikaciujų, bet griniai tokios neturiu. Šiais laikiais tokia modifikacija gali pasigirti tik vieną traktoriu firma tai yra Class, buten šios firmos, vienas iš lexion traktoriu turi tokia savybe, jo kabina pasykelia iki vieno metro aukščio ( jeigu geriai pamenu) ir gali apsisukti 180 laipsniu kampų, taip vairuotojui nereikia junginėt atbulinės pavaros. O tu kur matai tą traktoriu, griniai jo pavadynimo nepasakysiu. Teks dar kartą pasidomėti ir iškart pasakysiu. O aš dariau ši modeli, kad prisiminčiau savo vaikyste, nes visa vaikystės laiką pralaidiau k-700 kabinoje :)

_________________
Nekask kitam duobės, nes pats įkrisi


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014 19:54
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Aš šiuo klausimu kiek "pasigooglinau" ir radau, kad lygtais yra tokios versijos K702 ir K703 (bent jau wikipedijoj taip rašo: К-703 — промышленная модификация. Трактор имеет реверсивный пост управления... [pramoninė versija - traktorius turi reversinį valdymo postą]).
Paveikslėlis

Tai pat netyčia radau skelbimą, kur pardavinėja, kaip jie teigia K700, ir nuotraukose irgi matosi, galbūt ne mobili kabina, bet vairuotojo padėtis tikrai nukreipta į tą pusę kur nėra variklio.
Paveikslėlis Paveikslėlis
Jei atkreipsit dėmesį, tai matosi, kad kabina 700 versijos, nes 702 ir 703 turi langus pasvirusius į apačią ir abiejuose pusėse (simetriška).

Galbūt buvo spec. versijos arba K700 yra galimybę perkelti vairo kolonėlę...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 20 Geg 2014 21:38
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Bal 2013 12:19
Pranešimai: 69
Miestas: Panevėžys
Na, dėkoju ,,savarankiskas" už informacija, apie tokį varijanta nežinojau, didelis ačiū tau ;) Na besiruošiant dailės egzaminui ir atradus nedaug laiko padariau ratus, veidrodėlius. Liko šiaip nebe daug dalių, bet žiūrėdamas nuotraukas, pas tebėjau, kad padariau nemažiai klaidų ;) Prisipažistu, vietom paskubėta :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis

O čia ne į tėma, bet įdomi jūsų nuomone, ką manot? pirmą kartą dariau su teptukais ir pieštukais :)
Paveikslėlis

_________________
Nekask kitam duobės, nes pats įkrisi


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 21 Geg 2014 22:18
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Sveikinu pabaigus modelį. Atrodo tikrai neblogai ir nors sakai - paskubėta, svarbu pabaigta ;)

Apie piešinį. Neesu tapybos žinovas, tai apie technika nlb galiu ka pakomentuoti ;) , tik kilo klausimas dėl pačio piešinio apipavidalinimo. Ką turėta mintį ?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 22 Geg 2014 08:23
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 14 Bal 2013 15:38
Pranešimai: 181
Miestas: Panevėžys - Neringa
Čia ne į temą , bet numeriai!!! vidaus saugumo departamentas, turi fantazijos Arūnai :D


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 22 Geg 2014 14:57
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Bal 2013 12:19
Pranešimai: 69
Miestas: Panevėžys
savarankiskas rašė:
Sveikinu pabaigus modelį. Atrodo tikrai neblogai ir nors sakai - paskubėta, svarbu pabaigta ;)

Apie piešinį. Neesu tapybos žinovas, tai apie technika nlb galiu ka pakomentuoti ;) , tik kilo klausimas dėl pačio piešinio apipavidalinimo. Ką turėta mintį ?



Deja, bet modelis dar nebaigtas, liko kaž kur apie 15 dalių o gal 10 :) O čia vienas iš mano darytu eskizu dailės egzaminui (kuri šiandien laikiau) o piešinio pavadinimas ,,Mašina neatsiejama buities dalis" bet šis piešinys kuri šiandien pristačiau, tai skyriasi kaip dieną nuo nakties. O šiaip jo reiksmė gan paprasta ;)

Tomas123 rašė:
Čia ne į temą , bet numeriai!!! vidaus saugumo departamentas, turi fantazijos Arūnai :D


Stengiuos, stengiuos :D :D

_________________
Nekask kitam duobės, nes pats įkrisi


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 22 Geg 2014 15:46
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Sau 2014 22:11
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Arūnas rašė:
O čia vienas iš mano darytu eskizu dailės egzaminui (kuri šiandien laikiau) o piešinio pavadinimas ,,Mašina neatsiejama buities dalis" bet šis piešinys kuri šiandien pristačiau, tai skyriasi kaip dieną nuo nakties. O šiaip jo reiksmė gan paprasta ;)


O tai kaip tada atrodo tas paskutinis varaintas?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 22 Geg 2014 17:14
  

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Bal 2013 12:19
Pranešimai: 69
Miestas: Panevėžys
savarankiskas rašė:
Arūnas rašė:
O čia vienas iš mano darytu eskizu dailės egzaminui (kuri šiandien laikiau) o piešinio pavadinimas ,,Mašina neatsiejama buities dalis" bet šis piešinys kuri šiandien pristačiau, tai skyriasi kaip dieną nuo nakties. O šiaip jo reiksmė gan paprasta ;)


O tai kaip tada atrodo tas paskutinis varaintas?


Gaila, bet neturiu nuotraukos, gal kitos savaitės pabaigoje turėsiu ;)

_________________
Nekask kitam duobės, nes pats įkrisi


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007