Pagrindinis diskusijų puslapis » Lietuviški Group Build'ai » 3-asis lietuviškas Group Build'as (WW2 Vokietija) » Dalyvių modeliai Nr.3

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:33
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Pranas Sungaila rašė:
Na va, baigiau Gdansko gervę (relaksacinį modelį - liko tik 6-7 statines padaryti) ir nusprendžiau imtis kito. Kadangi kyla grėsmė, kad iki GB-3 pabaigos galiu nespėti savo "Admirolo", tai naujas relaksacinis modelis pasirinktas toks, kad būtų šiam konkursui į temą.
Tiesa, nors lėktuvas ir nekovojo, atliko tik vieną bandomąjį skrydį ir buvo pagamintas vokiečių aviacijos gamykloje, bet "Answer" autorius kažkodėl ant jo "nupaišė" Chorvatijos atpažinimo ženklus. Kadangi ne Lietuvos aviaciją išmanau daug silpniau, klausiu rimtesnių specialistų: ar taip buvo, ar lenkams vėl kas nors prisisapnavo?
Čia - leidinio viršelis ir keletas lapų bei instrukcijos nuotraukų:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Suklijuota priekinė kairiojo liemens sekcija:
Paveikslėlis Paveikslėlis
Orgaudžiai:
Paveikslėlis
Antra sekcija su detalėmis (variklių išmetimo angų gaubteliai, kulkosvaidžiai):
Paveikslėlis Paveikslėlis
Sujungti abu sektoriai:
Paveikslėlis
Detalių kraštinių retušavimas dar laukia, istoriją ir techninius duomenis sudėsiu rytoj.
Tai tiek

__________________________________
Šioje temoje vieno "Forumo" nario komentarai nepageidaujami


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:33
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
noutbukas rašė:
Sveiki, sveikinu gražų modeli pasirinkus :wink: , matau darbas labai greit eina i prieki, tai manau tau dėl suspėjimo problemu nebus :roll: . Jei neklystu tavo jau antras sarbas GB. Tai sekmės tau darbe. :arrow:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:33
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Man atsibostu 2 tokiu pat korpusus lektuvo daryti :D


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:34
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Ultramix rašė:
Sveiki Pranai, įdomų modelį pasirinkot. Sėkmės jum.. :wink: Įdėmiai seksiu darbo eigą.. :)


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:34
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Pranas Sungaila rašė:
Tai va - žadėtoji istorija.
II Pasaulinio karo metais įvairiose valstybėse buvo suprojektuoti keli dvikorpusiai naikintuvų tipai.Daugiausia tai buvo dviejų jau gaminamų lėktuvų sujungimas. Labiausiai žinomas iš jų buvo amerikiečių North American P-82 "Twin Mustang", konstruojant kurį tik buvo pasiremta P-51 "Mustang", gamintas serijiniu būdu ir naudotas kelioliką metų. Mažiau žinomi italų Macchi KC-205 "Bifusoliera" (MC-300), Reggiane Re-2005 "Bifusoliera", FIAT G-58 ir vokiečių Messerschmitt Bf-109Z ir Me-609.
Vokietijoje dvikorpusio kovinio lėktuvo, kai į vieną sujungiami du serijiniai lėktuvai, koncepcija (vadinta Zwilling - dvynys) praktikoje išbandyta 40-jų metų pradžioje. Tada buvo pastatytas penkiamotoris sunkiųjų transportinių sklandytuvų vilkikas Heikel He-111Z. Šios idėjos sumanytojas buvo Generaloberst Ernst Udet.Remiantis šia idėja,1942 metais Messerschmitt - o gamykloje pradėtas projektuoti dvikorpusis sunkusis naikintuvas, kuris turėjo būti gautas sujungus du serijinius naikintuvus Messerschmitt Bf-109G-6. Naujas lėktuvas turėjo būti žymimas Bf-109Z ir, pagal idėjos autorius, turėjo pakeisti dvimotorį naikintuvą Bf-110. Du korpusai turėjo būti jungiami nauju centroplanu, kuriame sumontuotos dvi važiuoklės ratų įtraukimo nišos, du aušinimo skysčio radiatoriai, universali bombų pakaba ETC-250 ir patranka. Modifikuota ir uodega, atsisakant ankstesnių stabilizatorių ir pakeičiant juos bendru, jungiančiu abu korpusus. Nors lėktuvas turėjo būti vienvietis, kabina liko tik kairiame korpuse, o dešinė kabina buvo uždengta skardos lakštu, jos ertmėje sumontuots papildomas kuro bakas. Galingą naikintuvo ginkluotę turėjo sudaryti 5 20 mm patrankėlės Mauser MG 151/20 arba 30 mm Rheinmetall-Borsing MK-108 (MK-103). Kulkosvaidžių atsisakymas leido padidinti patrankėlių amunicijos atsargas. Pradinis projektas Technisches amt des RLM atstovų buvo patvirtintas ir 1942 m pabaigoje buvo pradėta pirmojo bandomojo lėktuvo gamyba.
Pagal kai kuriuos senesnius duomenis, prototipas Bf-109Z-0 buvo baigtas 1943 metų viduryje (pagal kitus - 1943 pradžioje), panaudojant du vėlesnių modifikacijų naikintuvus Bf-109F-4 suDaimler-Benz DB-601E-1 1350 a. j. galingumo varikliais.Jo startinė masė siekė 5900 kg. Bet šis lėktuvas niekada nepakilo bandomąjam skrydžiui, nes buvo sunaikintas vieno iš sąjungininkų bombardavimų metu.
Konstrukcija: dviejų variklių, vienvietis laisvai nešantis žemasparnis dvikorpusis monoplanas su dengta kabina, įtraukiama šešiarate :!: (keturi pagrindiniai ir du uodegos ratai) važiuokle. Piloto kabina - kairiame korpuse. Konstrukcija metalinė. Uodegos plokštumos laisvai nešančios su dviem kiliais ir vienu stabilizatoriumi tarp korpusų.
Sparno mostas - 13270 mm. Lėktuvo ilgis - 8890 mm ( pagal kitus duomenis 8920 arba 9050 mm). Aukštis ant žemės - 3520 mm, skrydžio linijoje - 2690 mm. Nešančių paviršių plotas - 23,2 kv. m. Tuščio lėktuvo svoris - 5900 kg, startinis - 7280 kg, startinis maksimalus - 8111 kg. Maksimalus greitis be išorinių pakabinimų - 743 km/h 8000 m aukštyje. Maksimalus greitis su viena 500 kg bomba - 732 km/h 8000 m aukštyje.Ilgalaikis maksimalus greitis - 673 km/h. Perskridimo greitis - 570 km/h 3000 m aukštyje. Pakilimo aukštis 11580 (kiti duomenys - 117000 m. skrydžio nuotolis 1995 km.
Tai tiek

______________________________________
Šioje temoje vieno "Forumo" nario komentarai nepageidaujami


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:34
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Man lb įdomu kodel gamintojas uzdenge atrosios kabinos stiklus ?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:34
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Pranas Sungaila rašė:
"bitute123": taigi aiškiai lietuviškai parašiau, kad lėktuvas - vienvietis. Kam tada dvi kabinos? Negi vienas abiejose sėdės?
Tai tiek


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Supratau :oops:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Pranas Sungaila rašė:
Darbai tęsiasi toliau. Šis modelis - tikra atgaiva po "Admiral Scheer" nesąmonių. Kiek jau klijavau, jokių nesutapimų ir netikslumų dar neradau. Kaip matote, jau beveik "įveikiau' piloto kabiną. Kadangi internete "gyvo' šio daikto nuotraukų neradau (pradėjau abejoti, ar jų iš viso buvo nors viena nufotografuota), tai nusprendžiau neperdažinėti ir palikti chorvatiškus ženklus.
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Tai tiek

________________________________________________________
Šioje temoje vieno "Forumo" nario komentarai nepageidaujami


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 03 Bal 2014 20:35
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Pranas Sungaila rašė:
Tai va, šiandien turėjau truputėlį laisvesnio laiko ir prisėdau prie "dvynio". Kas iš to sėdėjimo gavosi, matote sekančiuose vaizdeliuose.
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Taikiklis.
Paveikslėlis
4 liemens sektorius.
Paveikslėlis
Stiklinė 4 sektoriaus dangos dalis.
Paveikslėlis Paveikslėlis
Antenos.
Paveikslėlis
Bendras vaizdas po šiandieninių darbų. Sutapimu nesiskundžiu, tik pasigedau 33 detalės (piloto nugaros šarvaplokštė). Teks pasižiūrėti skanuose. Ją arba pamečiau, arba visai nebuvo suprojektuota (jei nebus skanuose).
Tai tiek
____________________________________________________
Šioje temoje vieno "Forumo" nario komentarai nepageidaujami


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007