Pagrindinis diskusijų puslapis » Lietuviški Group Build'ai » 3-asis lietuviškas Group Build'as (WW2 Vokietija) » Dalyvių modeliai Nr.3

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:48
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Minzz rašė:
Gabrieliau, turiu .pdf failą apie Opel Blitz, apie 60 psl. apimties rusų kalba. Brėžiniai, nuotraukos, schemos, aprašymai, etc. Jei reikia - atsiųsiu.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:48
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Dėl informacijos, neseniai parsisiunčiau keletą scan'ų. Vienas yra ir rusiškai. Vakare pažiūresiu, kas ir kaip. Šiaip visų turimų leidinių problema viena - jie tinkami dioramoms, bet menkai tinkami detalizacijai, mat turi mažai atskirų mazgų nuotraukų. Geriausias šiuo atžvilgiu yra iš čekų (rodos) WWP serijos. Gaila, kad jį pavyko gauti tik priklijavus kai kurias detales, o lupinėti ir perdarinėti nesu linkęs...

Darbai juda į priekį, rėmas jau suklijuotas, priklijuotos įrankių dėžės ir galinio tilto lingės. Įdomu tai, kad visi 4 lingių komplektai (klijuojasi iš atskirų "lakštų") yra vienodo dydžio, bet atstumai tarp tvirtinimo mazgų priekinėms ir galinėms lingėms yra skirtingi. Tikiuosi, kad pabaigtas "Blicas" nebus "tiuninguotas" - su pakeltu galu :D

Kartais jaučiuosi, kaip koks kreivarankis nevykėlis, kuris kitų trūkumais maskuoja savo. Bet TOKIO modelio dar nesu klijavęs. Netgi senieji Maly Modelarzai buvo suprojektuoti kur kas kultūringiau. Prikabinu tų pačių lingių gabaliuką. Ką mes matom?
1. lakštų galai trapecijos formos, nors nuotraukose stačiakampiai. Tą aptikau tik suklijavęs galines linges, todėl nei jas pjaustysiu, nei priekines koreguosiu (kad būtų vienodai).
2. rodyklėmis pažymėjau vietas, kur akivaizdžiai trūksta simetrijos. Žinoma, nesunku nukirpti abi briaunas vienodai. Bet tokių detalių yra ir daugiau.


Prikabinti failai:
mk48.jpg
mk48.jpg [ 45.14 KiB | Peržiūrėta 846 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:49
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Zirziu toliau.

Pirmame paveikslėlyje matyti, jog detalė XVIII klijuojama dvejose vietose - atsarginiam ratui ir įrankių dėžei prilaikyti.

Antrame paveikslėlyje instrukcijos ištrauka, tvirtinanti, jog šablonas XVIII išties skirtas atsarginiam ratui.

Gi trečias paveikslėlis rodo pačius šablonus. Paaiškėja, kad atsarginiam ratui skirtas XVI, o įrankių dėžei isties XVIII.

Tokių liapsusų mirgėte mirga. Tarkim šablonas II instrukcijose pavaizduotas ir kaip galinė ašis, ir kaip priekinio tilto vairo traukė. Pagal formą jis pastarąją ir atitinka. Kaip sako rusai "doveriaj, no proveriaj". Yra ir kitas posakis - dlia zabluždenija protivnika. Kaip tik tokiu "protivniku" leidėjo akyse aš ir jaučiuosi :twisted: O juk leidinys XXI amžiaus! Paprastai aš itin santūriai vertinu liaupses Halinskiui. Bet tereikia palyginti skirtingų metų leidinius ir progresas daugiau, nei akivaizdus. Gi apie GPM tą sunku pasakyti :evil:


Prikabinti failai:
opel_blitz__klaida_1_624.jpg
opel_blitz__klaida_1_624.jpg [ 37.62 KiB | Peržiūrėta 846 kartus(ų) ]
opel_blitz__klaida_2_311.jpg
opel_blitz__klaida_2_311.jpg [ 13.99 KiB | Peržiūrėta 846 kartus(ų) ]
opel_blitz__klaida_3_112.jpg
opel_blitz__klaida_3_112.jpg [ 9.16 KiB | Peržiūrėta 846 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:49
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
O pabaigai apie gražius dalykus. Štai "Blico" proproprosenelė :lol:


Prikabinti failai:
opel_sewing_machine_1862_172.jpg
opel_sewing_machine_1862_172.jpg [ 31.79 KiB | Peržiūrėta 846 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:50
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
svarankiskas rašė:
Buna buna....
Karta klijavau atrodo Fly Model "Iron Duke" britu linkora, modeli savo sudetingumu galima prilyginti 1 klasei, pagrinde staciakampiai ir kitos standartines geometrines formos bet ir ju nesugebejo tinkamai paskaiciuoti, juodas pyktis tuomet suima kai susidaro 3-5 mm tarpai.

Taciau surinkus panasu daikta gali savimi didziuotis kad is tokio "nesusipratimo" isspaudei daugiau nei jis vertas.

PS butu ydomu pamatyti jau padaryta progresa :D


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:50
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Štai mano turimų leidinių (tiksliau skanų) viršeliai. Iš jų visų realiai naudingas man pasirodė tik WWP leidinys (antroje eilėje pirmas iš kairės).


Prikabinti failai:
opel_blitz_319.jpg
opel_blitz_319.jpg [ 88.21 KiB | Peržiūrėta 846 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:50
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Rychka rašė:
Tu matau literaturos turi daug :) geriau parodyk kiek modelio padarei, tas idomiau...


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Su parodymu sudėtinga - neturiu fotoaparato. O darbai stringa - nesibaigiančios problemos su sutapimu, kladingomis ir neaiškiomis instrukcijomis arba jų nebuvimu. Rėmas jau padarytas, o kur kuro baką klijuoti - neaišku. Pagal turimas nuotraukas bakas yra iš karto už greičių dėžės. Taigi nutariau surinkti variklio/sankabos/greičių dėžės mazgą. Pasigėdyjau tą kampuotą šiukšliadėžę klijuoti į modelį, todėl nusprendžiau pagaminti "nuo nulio". Kadangi brežinių neturiu, tenka viską daryti "iš akies", apytiksliai. Pilnai variklio neimituosiu, tik tiek, kiek matosi iš apačios - karteris, išmetimo kolektorius, degimo laidai, generatorius ir "begunokas". Gal dar radiatoriaus aušinimo ventiliatorius. Jau suklijavau apytikrį variklio bloką, belieka nušlifuoti iki panašumo. Jei viskas pavyks, pamėginsiu nufotografuoti darbo rezultatus palyginimui su GPM'o chaltūra.

Jau dabar aišku, kad modelis bus anaiptol ne tikslus. Nes antraip tektų jį perdaryti nuo nulio. Bet jei jau sėdau į šitą galerą, pasistengsiu "nuirkluoti" iki šlovingos pabaigos :oops:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Flugzeug rašė:
Dėl fotoaparato galime susitarti, juk beveik kaimynai esma. :wink:
Įdomu, kokios netiksumų priežastys galėtų būti? Anksčiau manydavau, kad pats nesugebu tiksliai padaryti, bet po paskutiniojo savo modelio įsitikinau, kad projektuotojas priskaldė malkų. O kokio pobūdžio netikslumai tavo Opelyje, projektavimo ar spausdinimo?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:51
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Manau, kad daugiausia yra projektavimo "kliurkų". Berods rašiau, kad šis, išleistas 2004-aisiais, modelis atrodo taip, tarsi detalės būtų nupieštos ranka. Be to taip supaprastintas, kad net suprimityvintas. Pvz. rėmas yra sudarytas iš tiesių stačiakampių "balkių", kai nuotraukose akivaizdžiai matosi, jog priekyje jis siaurėja, o patys "balkiai" skerspjūviu primena geležinkleio bėgius. Įrankių dėžės klijuojasi prie pat rėmo, nors originale jos "kabinosi" ant specialių laikiklių ir nuo rėmo buvo gerokai nutolusios. Galinio tiltas irgi nepateisinamai suprimityvintas, o ašių "gaubtai" (tokie konusiniai kanalai nuo diferencialo) nesutampa nei su diferencialo korpusu, nei su tvirtinimo prie lingių vietomis.

Nervai nebelaiko ir dėl instrukcijų - jos arba miglotos (tipo "priklijuok detalę A... na, kur nors priklijuok ir bus gerai"), arba klaidinančios.

Jau skundžiausi ir dėl variklio imitacijos, kurios kitaip, nei šiukšliadėže, nepavadinsi. Va ir kamuojuosi, bandydamas su nuotraukų pagalba iš kartono ir fantazijos sukurpti transmisiją. Variklio blokas (tikiuosi, kad matysis tik karteris) ir sankaba jau vienoj krūvoj, užpakalinis viso mazgo tvirtinimo elementas irgi sulipdytas. Dabar bandau "išdrožti" greičių dėžę, mat ji gana sudėtingos formos, su įvairiais perėjimais ir išsikišimais.

Kai pažiūriu į "Savarankiško" projektuojamą ZILą, "firminis" modelis atrodo taip skurdžiai, kad nors verk... :cry:


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007