Pagrindinis diskusijų puslapis » Lietuviški Group Build'ai » 3-asis lietuviškas Group Build'as (WW2 Vokietija) » Dalyvių modeliai Nr.3

 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:53
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
savas rašė:
taaaip, kartojasi istorija su "Lituanica" :roll: gražu :!: tikrai labai gražu :!:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:53
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Džiaugiuosi, kad jums patiko. Bet, kaip patys matot, per tą laiką kas sugebėjo modelį pabaigti, kas medžio lystelėmis iškloti visą denį. O aš tik rėmą tepriveikiau. Gal su savo "verkšlenimais" jums ir sudariau įspūdį, kad modelis apskritai neįveikiamas. Tačiau iš tikro darbo tenka įdėti kur kas daugiau, nei vien tik detalių iškirpimui ir suklijavimui. Tai viena, o antra - stengiausi kuo išsamiau nupasakoti neatitikimus originalui. Su kai kuriais iš jų teks taikytis, mat priešingu atveju geriau jau būtų visą modelį scratchbuild'inti. Tarkim priekinės lingės. GPM'o versijoje rėmas baigiasi "pusiaukelėj", o toliau yra plokščia detalė (rėmo nuotraukoje ji dešinėje pusėje - toks blynas su pusmėnulio formos išpjova), prie kurios kampų ir tvirtinamos lingių pradžios. Gi tikrame daikte lingės tvirtinasi prie rėmo tuose pačiuose taškuose, kaip ir variklio tvirtinimo elementai, o rėmo priekyje yra trikampio formos lonžeronas, prie kurio tvirtinamas buksyravimo kablys. Esmė ta, kad modelis suprojektuotas aplink visus tuos netikslumus ir norint ką nors pakeisti, dažnai perdarymas sektų perdarymą ir pabaigos tam nebūtų. Todėl ir guodžiu save paverkšlenimais :oops:

Kol kas pats nieko nedažiau - modelis gan gausiai "weatherintas". Kai kur tai atrodo neblogai. Bet ką sakyti, kai protektoriaus vienas galas beveik baltas, kitas beveik juodas? Perėjimas tolygus, bet kai galus sujungi...

Vakar pabaigiau vieną ratą (iš 7-ių) - pabandymui. Čia vėl gi kiaulystė ant kiaulystės. Ratą iš esmės sudaro padanga ir diskas. Bet ką daryti, kai disko išorę formuojanti juosta yra kur kas ilgesnė už skylę padangos viduryje, o viduryje esantis diskas - gerokai mažesnis? Be to, visos detalės 7b yra skirtingos. Kai kurių diametras skiriasi net 2 milimetrais! O centrą žymintis taškas nei vienoje detalėje su tikruoju centru nesutampa. Teko įkinkyti OLFOS skriestuvą į "scratchbuildinimą" iš puskartonio. Prisikankinęs su ratu, vėl kibau į variklį ir pradėjau ventiliatoriaus-generatoriaus-starterio bei visokių smulkių detalių gamybą. Variklis bus tikrai ne tiksli kopija, nes brėžinių neturiu, tenka dirbti iš nuotraukų.

Beje, turiu klausimą - kaip buvo dažomi varikliai Wehrmachte? Vienoje nuotraukoje mačiau idealiai prižiūrėtą variklį, nudažytą kėbulo spalva. Kitoje - apsilupinėjusiais raudonais dažais su prierašu, neva tai originalus gamyklinis dažymas. Aš labiau linkstu prie pastarojo varianto, nes manol "Blicas" turetų būti gerokai užvargęs.

P.S. pastebėjau dar vieną GPM'o liapsusą - dviems sunkvežimio variantams duotas vienas registracijos numeris. Tikiu, kad lenkai turi daug priežasčių nemėgti Wehrmachto. Bet pripiešti jiems tokią betvarkę autoparke... :roll:


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:53
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bilas rašė:
Pats turiu šį numerį. Jau kelis kartus virtualiai rinkau ir mačiau, kad darbas nelengvas laukia. Na, bet kai jau turim "kamikadzę", tai visos problemos bus išspręstos prieš man pradedant :) Visi "pazirzimai" iki smulkmenų laaabai domina.
Beje, nors modelis išleistas 2004 metais, bet tai jau mažiausiai ketvirtas leidimas. Greičiausiai net netaisytas. www.papermodelstore.com turi tris leidimus 1996, 1998 ir seną geltoną be metų. Jei tarkim, geltonas buvo išleistas kažkur 1992-1994, tai tokios kokybės ir galima tikėtis.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:53
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Po gerokos pertraukos pagaliau turiu ką parodyti. Pirmiausia buvau nusiteikęs padaryti variklį ir vairuotojo kabiną, bet visa laimė, kad prieš tai primatavau būdą prie rėmo. Pasirodė, kad su būda kabina pasislinks kiek labiau į priekį, nei maniau ir dėl to gali netilpti variklis. Taigi pirmiausia nutariau užbaigti būtent būdą. Jei nuplagijuočiau Prano "žvalgybinę ataskaitą", tai galima pasakyti, kad Opel darbuotojai visiškai užsikniso su kniedyjimo procesu ir kelis kartus rimtai planavo boikotuoti darbus. Iš tikro, buvo momentų, kai po kelias dienas nenorėdavau net pažiūrėti į Blicą. Bet galiausiai yra šioks toks rezultatas. Kai kuriose nuotraukose spalvos ne visai natūralios, bet nutariau, kad "rimtą" fotosesiją darysiu, kai (jei) pabaigsiu pilnai.

Būda jau priklijuota prie rėmo:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

Variklis, kol kas nepriklijuotas:
Paveikslėlis

O čia jau uždėta kabina. Kaip ir bijojau, variklis netilpo, bet nutariau jo nebeperdarinėti, o vietoj to iškirtau langą i Europą... t.y. skylę i kabiną. Jai uždengti ekspromtu padariau gaubtą, nors tikrame daikte variklis į kabina nebuvo "įsibrovęs"... Ką gi, prizo už autentiškumą negausiu...
Paveikslėlis Paveikslėlis

Ir variklis atskirai:
Paveikslėlis

Variklis ir kabina dar nėra pilnai baigti, bet bendrą vaizdą susidaryti galima. O štai GPM inžinerijos "perliukas":
Paveikslėlis

Ta plokščia detalė iš tikro yra stogas. Nesunku pastebėti, kad net plokščias jis vos vos pridengia kabinos viršų. O juk stogas turės būti gerokai išgaubtas :twisted: Sutinku, kad gal ir ne idealiai surinkau kabiną, bet TOKIOS paklaidos tikrai neįvėliau. Teks ir vėl improvizuoti. Šiaip ar taip, stogą dengsiu vieną iš paskutiniųjų, nes dabar laukia važiuoklė. Kai bus priekinis tiltas, galima bus įstatyti vairą ir tik tada pilnai uždengti kabiną.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:53
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
bitute123 rašė:
Gražu žiurėtį įpač į kabiną =D>


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:53
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
svarankiskas rašė:
NU negali būti tokios diddės paklaidos, gal netyčia pražiopsojai kokią detalę?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:54
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Darius rašė:
Man irgi nepanašu, kad tai viskas- kraštuose, gale užapvalinimai. Jų tikrai "neprivesi" keturkampe detale. Dar turėtų būti kažkokios detalės uždengiančios kraštus.
Pažiūrėjau internete surinktų modelių nuotraukas- tikrai iš kraštų dedasi dar detalės.


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:54
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Gabrielius rašė:
Taip, stogas susideda iš trijų dalių, bet aš norėjau parodyti, kad pagrindinė detalė vos pridengi kabiną dar neišgaubta. Pridėtoje nuotraukoje matosi, kad išgaubimas gana nemažas. O mano kukliomis žiniomis išgaubto paviršiaus ilgis, esant tam pačiam nuotoliui tarp kraštinių, yra didesnis už plokščio.


Prikabinti failai:
_stogas_208.jpg
_stogas_208.jpg [ 17.96 KiB | Peržiūrėta 1722 kartus(ų) ]
          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:54
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
Darius rašė:
Tada viskas aišku, ne taip supratau. O nebandei pridėti šoninų detalių ? gal jos pasufleruos, kaip tai galima ištaisyti ?


          Į viršų  
 
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014 19:54
  

Vartotojo avataras
Vyr. diskusijų administratorius

Užsiregistravo: 11 Rgp 2011 14:21
Pranešimai: 12965
svajuz rašė:
Apžiūrėjau ir kas nupiešta žurnale ir kas gaunas natūroj. Tos dvi detalės neišgelbės. Reik jamt fotožopą į rankas ir prisipiešt daug ir gražių detalių :wink:


          Į viršų  
 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Pereiti į:  

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007